۶۴ خوزستانی دیگر به دام ویروس کرونا افتادند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۶۴ مورد جدید ابتلا به کرونا و جان باختن ۶ نفر در استان خوزستان خبر داد.

۶۴ خوزستانی دیگر به دام ویروس کرونا افتادند

علی احسان پور با اشاره به دوره پنهان ۷ الی۱۰ روزه کرونا ویروس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ نفر دیگر در استان خوزستان به شمار مبتلایان اضافه شده است.

او افزود: این افزایش آمار ابتلا به این بیماری به علت بی توجهی به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته از سوی برخی از شهروندان بوده است که علیرغم توصیه‌های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

احسان پور بیان کرد: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد، آبادان ۴ مورد، شهرستان‌های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان خوزستان بهبود یافته اند و ترخیص شده اند و در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

او در پایان به فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا ویروس اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند که از این تعداد فوت شدگان ۲ بیمار بستری در اهواز، یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و ۲ بیمار در بهبهان بودند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مریم
    0

    کرونا دارم یا نه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها