تخریب یک منزل مسکونی در مشهد ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش نجاتگران و آتش‌نشانان چندین ایستگاه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه ریزش ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی مشهد خبر داد.

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی گفت: بامداد امروز پنجشنبه هفتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران و ۱۰ ایستگاه را به‌همراه تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد به‌دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه، به‌صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنین در زیر آوار محبوس شده‌اند.

وی که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، افزود: با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از ۵۰ آتش‌نشان با انجام عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات ویژه پس از نزدیک به ۹ ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای یک دختر بچه و یک خانم که به‌شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شده و متأسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به‌دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بررسی‌های دقیق در خصوص علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ساکن محل حادثه
    0

    من از اول حادثه تا آخر حادثه در صحنه حضور داشتم... اصلا عملکرد آتش نشانی و امدادی خوب نبود و همش کیک و آبمیوه میخوردند و باخونسردی باهم میخندیدند و اگر اجازه میدادند خود مردم زودتر آوار را خارج و پسر بچه راهم شاید نجات میدادند... موتورهای تریل آتش نشانی پنچر بود و تا ساعت شش صبح فقط سه فرقون خاک و نخاله برداشته بودند...مدیریت صحنه را بلد نبودند... همچین یک جوری در گزارشات مینویسند که انگار چه اقدامات سریعی انجام شده... البته آتش نشانی بعد از پنج دقیقه و به سرعت حضور یافت... به هر حال از تلاش همه ی امدادگران هلال احمر و آتش نشانی تشکر میکنم و خسته نباشید عرض میکنم...همچنین عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و انتظامی زحمت کشیدند تشکر از آنها...

  • مفتح
    0

    عملیات بسیار ضعیف و شل و ول و عجیب قریبی بود به هر حال گذشت...خوب و بد کند و سریع... اما چرا ما تو کشورمان باید بلدنباشیم در بحران ها مدیریت کنیم؟این جای بسی سوال داره... اون آتش نشانهایی که با موتور پنچر راه میرفتند آیا اگر موتور خودشان هم بود در وقت پنچری راه میرفتند؟؟چرا همیشه موتورها و ماشینهای دولتی و خدماتی زود لش و قر و دبه میشن و زوارشان زود در میره؟؟آیا اگر اره موتوری مال خودمان هم بود بجای چوب با اون بتن و سیمان میبریدیم؟؟کی ما ایرانی ها میخواهیم عقده ای و بی فرهنگ و ندید پدید باشیم؟؟ ولش کن بابا چرا الکی بحث میکنم ایرانی جماعت هرگز درست نمیشه یاعلی...

  • نه ساعت تلاش
    0

    از نیروی انتظامی دل خوشی ندارم و از این قشر به اندازه دنیا بدم میاد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها