چرا شرکت های خصوصی تعطیل نمی‌شوند ؟


7 فروردین 1399 - 00:10
یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی نسبت به عدم تعطیلی شرکت‌های خصوصی در شرایط بحران کرونا انتقاد کرد.

چطور ممکنه کل ادارات و کسبه ها تعطیل بشن ولی شرکتها که اهمیتی به ویروس کرونا نمیدن تعطیل نمیشن شرکت ما چند نفر به کرونا مبتلا شدن ولی هیچ اقدامی نکرد و خیلی عادی الان هم از ۷ فروردین شروع به کارمیکنه با ۳۰۰ نفر نیرو./ماهدشت

یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی نسبت به عدم تعطیلی شرکت‌های خصوصی در شرایط بحران کرونا انتقاد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

7 فروردین 1399 - 00:10

چطور ممکنه کل ادارات و کسبه ها تعطیل بشن ولی شرکتها که اهمیتی به ویروس کرونا نمیدن تعطیل نمیشن شرکت ما چند نفر به کرونا مبتلا شدن ولی هیچ اقدامی نکرد و خیلی عادی الان هم از ۷ فروردین شروع به کارمیکنه با ۳۰۰ نفر نیرو./ماهدشت

22

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
نسیم بیدار 1 0 پاسخ 1399/1/14 -14:09

شرکت های خصوصی را چرا دستور تعطیلی نمیدید؟ لااقل تا ۲۰ فروردین که اوج هست چرا دستور دورکاری نمیدید؟ مگه کارمندان شرکت‌های خصوصی کرونا نمیگیرن؟!؟

امیر 1 0 پاسخ 1399/1/14 -11:48

اگر کرونا جدی است چرا برای یک‌سری از نیروی کار باید رعایت شود و درمورد کارگران قراردادی و بی‌امنیت شغلی که در یک کارخانه خصوصی کار می‌کنند، نه. کارفرما هم تا یک دستور از بالا برایش نیاید، معلوم است که حاضر نیست از یک ساعت سود اقتصادی خود هم بگذرد، حتی اگر به قیمت درخطرقراردادن جان تک‌تک نیروی کارش باشد. دولت هم کارگر را به کارفرما سپرده تا هر تصمیمی مبنی‌ بر سود حداکثری خود برایش بگیرد

زهرا 1 0 پاسخ 1399/1/14 -11:27

با سلام، چرا شرکت های خصوصی تعطیل نمیشن یعنی کرونا فقط کارمندایه دولتی رو تهدید میکنه ماها که تو شرکتایه خصوصی کار میکنیم نمی گیریم!!!!!!!!

امیر 0 0 پاسخ 1399/1/14 -11:16

تو این مملکت کارگر آ دم حساب نمیشه که!کارفرما به دستگاهی که تو کارخونش کار میکنه بیشتر از کارگر اهمیت میده.اگه دستش لای دستگاه بمونه خدا رو شکر میکنه که دستگاهش سالم مونده،دست کارگر به جهنم!!!!

فرهاد حسینی 0 0 پاسخ 1399/1/14 -03:42

چرا واقعا کسی نیست که رسیدگی کنه الان شرکت ما از ۵ فروردین شروع بکار بود شهرک صنعتی شمس اباد اتوبان قم چرا با وجود افردای ک کرونا گرفتند کسی کاری نمیکنه منتظرید چه اتفاقی بیوفته واقعاا

پروان 0 0 پاسخ 1399/1/14 -03:41

چرا شرکت های خصوص تعطیل نمیشه ؟؟؟ ما چی کار کنیم که جونمون در خطر هست هم‌ما هم خانوادمون وقتی بریم شرکت هیچ کاری نداریم ؟؟

کارمند 0 0 پاسخ 1399/1/13 -15:39

ما که کارمند ایرلاین هستیم و پروازی نداریم چرا از ۱۶ فروردین باید بریم سر کار ؟ دولت محترم لطفا فکری به حال ما بکنید که پدرو مادر پیر داریم

باسلام 1 0 پاسخ 1399/1/13 -03:19

باسلام و خسته نباشی.چرا شرکت های خصوصی تعطیل نمیشن با وجود اینکه ۲۰۰ نفرحداقل کارگر داره و ب فاصله ۱ متری و برخورد با یکدیگرکارمیکنن

ن 0 0 پاسخ 1399/1/12 -18:53

جون ما که مهم نیست مث برده برای این کارفرماهای شرکت های خصوصی باید جون بکنیم اگرم نریم تهدید به اخراجیم میگن اگر دولت تعطیل کرد نیاید دولتیم که ما داریم هیچی نگم بهتره واقعا متاسفم برای خودمون ......در حال حاظر ارزش ی حیوان بیشتر ماهستش

کارمند 1 0 پاسخ 1399/1/12 -14:22

شرکتهای خصوصی تولیدی با تعداد بالای نیرو، که تولیدشون ضرورتی تو این اوضاع نداره... چرا وزارت صنایع کاری نمیکنه. فاصله افراد تو شرکت ما نیم متر هم نیست از هم.مالکین این شرکتها که جون کارمندا و کارگراشون اهمیتی نداره براشون

Y 5 0 پاسخ 1399/1/9 -10:24

با سلام ، محل کار من نه تولید کننده مواد غذایی است و محصولات پزشکی و تولید کننده قطعات خودرو است که از تاریخ 3 فروردین همه سر کار هستند.

کارمند 10 0 پاسخ 1399/1/8 -22:43

مدیر عامل یک شرکت خصوصی در مورد تعطیلی شرکت گفته هر کسی که حقوقتان را می دهد همان می تواند شرکت را تعطیل کند. این درحالیست که عملا این شرکت در حال حاضر پروژه مانده یا اصلا کار مهمی ندارد اما کارمندان را مجبور به حضور می کند و حتی مرخصی بدون حقوق، کار شیفتی یا دور کاری را هم نمی پذیرد. و تنها با شوآف رعایت نکات بهداشتی در شرکت سعی در قانع نمودن کارمندان به بی خطر بودن حضورشان در شرکت را می کند. چرا قانون کار اجازه می دهد با کارمندان مانند برده رفتار شود؟ سوال اینجاست که زورگویی و نبود قانون با جزئیات در این شرایط چرا باید جان کارمندانی که برخی از آنها بیماری زمینه ای هم دارند به خطر بیاندازد. جالب اینجاست که حتی استعفا هم نمی پذیرند و پس از استعفا کارمند می بایست 45 روز در شرکت حاضر باشد.

زینب احمدیان 12 1 پاسخ 1399/1/8 -02:17

با سلام شمارا به خدا و عزیزانتان قسم شرکت های خصوصی را تعطیل کنید.ایا آنها سبب انتشار ویروس نیستند؟ آیا جان آنها و خانواده هایشان کم اهمیت تر است؟تازه آنها قرار نیست از شما حقوق بیکاری بگیرند که