کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی در پنجم فروردین

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از کاهش چشمگیر ورود مسافر به این استان در روز پنجم فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی در پنجم فروردین

محمد صادق براتی اظهار کرد: کاهش چشمگیر ورود مسافر به استان خراسان رضوی در روز پنجم فروردین ماه امسال نشان از فهیم بودن مردم و تلاش در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا دارد.

وی افزود: در پنجم فروردین ماه از طریق ۲۴ پرواز ورودی و خروجی هزار و ۳۴۹ مسافر وارد این استان شده و هزار و ۲۶۴ مسافر نیز از این استان خارج شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در مقایسه با پنجم فروردین ماه پارسال تعداد مسافران ورودی به این استان با هواپیما ۸۹ درصد کاهش داشته است.

براتی گفت: همچنین در بخش ریلی با ورود ۲ رام قطار در این روز ۳۷۵ مسافر وارد و با خروج ۲ رام قطار تعداد ۲۹۳ مسافر از این استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۸ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی نیز طی روز گذشته ۲ هزار و ۴۷۴ مسافر با ۸۵ درصد کاهش نسبت به همین روز در پارسال وارد استان شده و هشت هزار و ۷۵۷ مسافر با ۷۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از این استان خارج شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی میزان ورود مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مشهد را در این روز ۶۶۳ نفر با ۹۵ درصد کاهش و تعداد مسافران خروجی را هزار و ۸۹۲ نفر با ۹۱ درصد کاهش نسبت به پنجم فروردین ماه پارسال اعلام کرد.

براتی با اشاره به ورود ۴۵ هزار و ۶۹۲ مسافر با ۱۸ هزار و ۲۷۷ دستگاه وسیله نقلیه شخصی به این استان گفت: این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد کاهش داشت.

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۱۱۵ مسافر با ۱۶ هزار و ۸۴۶ خودرو و با ۷۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از این استان خارج شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در روز پنجم فروردین ماه ۸۳ هزار و ۹۵۷ مسافر با ۳۳ هزار و ۵۸۳ خودرو از داخل و خارج استان وارد مشهد شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد کاهش داشته است.

براتی گفت: طی این مدت ۸۲ هزار و ۳۷۲ مسافر با ۳۲ هزار و ۹۴۹ خودرو و با کاهش ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال از مشهد خارج شدند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها