تماس با ۲۴۰ هزار خانوار در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا/ به کرمانشاه سفر نکنید

فرماندار کرمانشاه از تماس با ۲۴۰ هزار خانوار کرمانشاهی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد. 

تماس با ۲۴۰ هزار خانوار در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا/ به کرمانشاه سفر نکنید

فضل الله رنجبر در گفت و گویی، با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه ۳۲۹ هزار خانوار زندگی می کنند، گفت: تاکنون با ۲۴۰ هزار خانوار تماس تلفنی گرفته شده و تماس با بقیه خانواده ها هم در حال انجام است.

رنجبر با بیان اینکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با شماره ۴۰۳۰ با همه خانوارهای شهری و روستای ساکن شهرستان کرمانشاه تماس گرفته می شود، گفت: مراقبان سلامت در این طرح پس از تماس با خانوارهای ساکن شهرستان کرمانشاه جویای سلامتی آنها از حیث وجود علایم بیماری کرونا مثل تب، سرفه، تنگی نفس و... شده و پس از دریافت اطلاعات لازم از آنها و ارائه توصیه های بهداشتی، این اطلاعات را در سامانه سیب(سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت می کنند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان کرمانشاه همچنین با مراجعه به سایت سلامت می توانند نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود در سامانه سیب اقدام کنند.

رنجبر با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان کرمانشاه با مشارکت ۴۰۰ نفر از مراقبان سلامت و نیروهای بسیجی، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح بتواند در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری اثرگذار باشد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه بهترین کار برای جلوگیری از شیوع کرونا را در خانه ماندن عنوان کرد و افزود: از کرمانشاهی های آگاه تقاضا می شود از تردد در معابر صرف نظر کرده و همچنان در خانه های خود بمانند.

رنجبر اشاره ای هم به ضدعفونی مستمر سطح شهر از سوی نیروهای سپاه، ارتش، شهرداری و... داشت و گفت: معابر سطح شهر با اولویت محلات حاشیه ای به طور مرتب ضد عفونی می شوند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی مهمانسراهای و هتل ها تعطیل هستند، گفت: هیچ کمپی هم برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان کرمانشاه فعال نیست.

وی همچنین از تشدید اقدامات کنترلی در ورودی های شهر کرمانشاه برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: از مسافران تقاضا می شود به هیچ عنوان به کرمانشاه سفر نکنند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها