جاذبه های دیدنی مسیر تهران ارومیه با اتوبوس

زمانی که می‌خواهید کمترین هزینه را برای سفرتان انجام دهید باید از اتوبوس‌های مسافربری استفاده کنید.

جاذبه های دیدنی مسیر تهران ارومیه با اتوبوس

زمانی‌که تصمیم به سفر می‌گیرید قطعا وسایل زیادی برای مسیر سفرتان وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید هر کدام از وسایل نقلیه مزایا و معایبی دارند. برای مثال شما می‌توانید از هواپیما استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصدتان برسید. اما زمانی که می‌خواهید کمترین هزینه را برای سفرتان انجام دهید باید از اتوبوس‌های مسافربری استفاده کنید. در سال‌های دور اتوبوس‌های مسافربری دارای کیفیت مناسبی نبودند و به همین خاطر مشکلات زیادی را برای مسافران به‌وجود می‌آوردند.

مهم‌ترین مشکلی که در اتوبوس‌های قدیمی وجود داشت کیفیت پایین صندلی بود که باعث می‌شد مسافران در سفرهای طولانی بسیار خسته شوند. اما اتوبوس‌های امروزی با پیشرفت تکنولوژی توانسته‌اند به جایگاه بسیار خوبی برسند و مسافران را تا حد زیادی راضی نگه‌دارند. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هنوز اتوبوس‌های قدیمی هم در جاده‌های کشور فعالیت دارند و شما هنگام رزرو باید به انتخاب خودتان یک اتوبوس انتخاب کنید. اگر مسیر شما طولانی نیست و کمتر از ۳ ساعت زمان می‌برد خیلی تفاوتی ندارد که از کدام اتوبوس استفاده می‌کنید اما برای سفرهایی که زمان‌شان از ۳ ساعت بیش‌تر است توصیه می‌شود از اتوبوس‌های جدید استفاده شود. اتوبوس‌های جدید مسیر تهران ـ ارومیه کیفیت‌های مختلفی دارند و بسته به قیمت‌شان دارای کیفیت‌های گوناگونی هستند. اگر می‌خواهید خرید بلیط اتوبوس تهران ارومیه از علی بابا را به‌صورت اینترنتی انجام دهید می‌توانید از تقویم قیمتی علی بابا استفاده کنید تا کمترین قیمت را برای بلیط‌ سفرتان بپردازید. تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید حداقل هزینه رزرو بلیط در ۳ روز بعد و ۳ روز قبل از تاریخ انتخابی‌تان را مشاهده کنید و در صورت امکان آن را رزرو کنید.

مسیر تهران ارومیه از مسیرهای طولانی است که باید برای طی شدن آن برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. این کار باعث می‌شود تا خستگی شما در طول مسیر به حداقل ممکن برسد. برای مثال شما می‌توانید برای طی شدن این مسیر یک کتاب صوتی در نظر بگیرید. همچنین سرگرمی‌های دیگری هم وجود دارند که تقریبا همه آن‌ها با تکنولوژی گره خورده‌اند. برای مثال مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا گوش دادن به پادکست. البته اگر می‌خواهید در طول مسیرتان از تلفن همراه‌تان استفاده کنید توصیه می‌شود یک پاوربانک به همراه داشته باشید چراکه این مسیر طولانی است و ممکن است در طول مسیر با مشکل شارژ روبه‌رو شوید. اگر از اتوبوس‌های مانیتوردار این مسیر استفاده می‌کنید هیچ نگرانی بابت شارژ دستگاه خود نداشته باشید چراکه به کمک پورت یو‌اس‌بی پشت صندلی می‌توانید دستگاه‌تان را شارژ کنید؛ البته ممکن است سرعت شارژ آن به‌خوبی شارژر اصلی تلفن همراه‌تان نباشد.

در مسیر تهران ـ ارومیه جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که می‌توانید در طول مسیر از آن‌ها دیدن کنید اما باید در نظر داشته باشید که اتوبوس در هر ایستگاه بین راهی بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه توقف دارد و ممکن است فرصت نشود تا از دیدنی‌های این مسیر بازدید کنید. شهرهای بین تهران و ارومیه، ابهر، زنجان و تبریز هستند که هر کدام‌شان جاذبه‌های بسیار زیادی دارند اما همان‌طور که گفته شد در سفر با اتوبوس نمی‌توانید از تک‌تک آن‌ها دیدن کنید. همچنین در نظر داشته باشید که فاصله این دو شهر در حدود ۹ ساعت است. همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط اتوبوس تهران ارومیه از علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید.

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوس و مسافرت با اتوبوس‌ می‌تواند سفر لذت‌بخشی را برای شما به‌وجود بیاورد البته در صورتی‌که برای سفر خود برنامه‌ی مناسبی داشته باشید و تمامی لوازم مورد نیاز سفرتان را به‌همراه داشته باشید. با توجه به این‌که مسیر سفر شما بیشتر از ۲ ساعت زمان می‌برد بهتر است وسایل بیش‌تری را به‌همراه داشته باشید تا در مسیر سفرتان به مشکلی برنخورید. اگر می‌خواهید بلیط اتوبوس را تهیه کنید می‌توانید به‌صورت اینترنتی اقدام کنید تا در وقت و هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کرده باشید. فلاسک چای، پاوربانک، هندزفری، پتوی مسافرتی نازک، بطری آب معدنی و... از ضروری‌ترین وسایلی است که باید درطول سفر به‌همراه داشته باشید.

همچنین این نکته را هم به یاد داشته باشید که در برخی زمان‌ها و تعطیلات سال، جاده‌های کشور دارای ترافیک سنگین و نمیه سنگین هستند که در این‌صورت مسیر ۹ ساعته تهران ـ ارومیه ممکن است بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان ببرد.

پس از تهیه بلیط اتوبوس و سوار شدن به اتوبوس یک بسته پذیرایی دریافت می‌کنید که می‌توانید درطول سفر از آن استفاده کنید. البته بهتر است خودتان هم قبل از سفر ساندویچ‌های سرد و خوراکی کافی به همراه داشته باشید تا درصورت نیاز از آن استفاده کنید. سعی کنید از ساندویچ‌های سرد غیراستاندارد استفاده نکنید تا درطول سفر مشکلی برای شما به‌وجود نیاید. همان‌طور که گفته شد اتوبوس‌های وی‌آی‌پی کیفیت بسیار بالایی دارند و برای سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند. خرید بلیط اتوبوس ارومیه تهران از علی بابا کار بسیار آسانی است و شما می‌توانید با رزرو اینترنتی آن در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. لازم به‌ذکر است که خود اتوبوس‌های این مسیر، دارای مدل‌های مختلفی هستند که بعضی از آن‌ها دارای کیفیت بالاتری هستند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها