اتمام حجت فرماندار چابهار؛

ارائه سوخت به مسافران ممنوع شد

فرماندار ویژه چابهار از منع شدن جایگاه‌داران چابهاری در ارائه سوخت به مسافران خبر داد و گفت: در صورت مشاهده خدمات‌دهی به مسافران برخورد شدید با خاطیان صورت خواهد گرفت.

ارائه سوخت به مسافران ممنوع شد

رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار از منع شدن جایگاه‌داران چابهاری در ارائه سوخت به مسافران خبر داد و اظهار داشت: در صورت مشاهده خدمات‌دهی به مسافران برخورد شدید با خاطیان صورت خواهد گرفت.

فرماندار ویژه چابهار افزود: دستور اکید به جایگاه‌داران این شهرستان داده شده تا از دادن سوخت به مسافران امتناع کنند و از اکنون هیچ خدماتی به هیچ مسافری ارائه نخواهد شد.

وی ادامه داد: مهلت خروج مسافران و گردشگران از چابهار تمام شده و در اطلاعیه‌ای به آنها که به این شهرستان سفر کرده‌بودند، هشدار داده بودیم که هر چه سریعتر از چابهار خارج شوند و حق ماندن در اینجا را ندارند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: این اقدامات در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و بیم از به خطر افتادن سلامت مردم انجام شده است و هیچ فرد و واحد صنفی حق ارائه خدمات به مسافران را ندارد، در غیر این صورت با آنها برخورد شدید خواهد شد.

بامری در انتها با اشاره به اینکه برخی افراد مسیرهای غیررسمی را به مسافران، برای ورود به این شهرستان نشان داده بودند، خاطرنشان کرد: این افراد نیز مورد شناسایی قرار گرفتند که با آنها نیز برخورد جدی و قضایی خواهد شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دلدل
    0

    برخی افراد مسیرهای غیررسمی را به مسافران، برای ورود به این شهرستان نشان داده بودند...// به این گونه افراد بایست گفت " ستون پنجم کرونا "

  • دلباز یاسوج
    0

    این مدیریت عصر حجری به درد خودتون میخورد، شما باید نمی گذاشتید مردم از خونه بیرون میزدند با پروتکل قرنطینه، حالا که با مدیریت ضعیف و کتمان واقعیت مردم را دچار دوگانگی شده و به مسافرت رفتند که نمی باید میرفتند پس بنزین هم بهشون ندهید تا در همان شهرها هلاک بشوند والا باید به شما مدال داد با این کارهای تان

  • مرتضی بهرامی
    0

    به نام خداوند جان و خرد. با این کارتون ، ورود فاز جدیدی از قاچاق داخلی و منطقه ای سوخت رو رقم میزنید. و شاهد فروش بنزین به مسافران حاضر در این مناطق با قیمت های بالا خواهید شد. هنوز زنده ام ۰۹۰۳۲۲۲۸۷۶۵

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها