برگزاری تورهای گردشگری خانه‌های تاریخی و موزه‌های تهران در اینستاگرام

رییس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری تورهای گردشگری خانه‌های تاریخی و موزه‌های شهر تهران در اینستاگرام خبر داد.

برگزاری تورهای گردشگری خانه‌های تاریخی و موزه‌های تهران در اینستاگرام

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا ، با بیان اینکه در پی شیوع کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال، تمامی برنامه‌های گردشگری شهرداری تهران لغو شد، گفت: به همین دلیل تمامی برنامه‌های ستاد گردشگری از طریق سایت و اینستاگرام ستاد گردشگری قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه بازدید از ۱۳ موزه تهران بصورت مجازی برای عموم قابل مشاهده خواهد بود، ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده یکی از کارشناسان موزه ضمن معرفی بخش های مختلف، نکات آموزشی در معرفی اشیاء موزه‌ها بیان می‌کند که در همین راستا مسابقاتی مرتبط برگزار خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه در مورد و یژگی‌ها و تاریخچه 70 مکان تاریخی تهران توضیحات خواندنی برای مردم منتشر کردیم، افزود: همچنین پادکست‌های 100 ثانیه‌ای با عنوان قصه‌های تهران منتشر شده و کتاب‌های تهران، تهران در آینه سفرنامه‌ها نیز به عموم معرفی خواهند شد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، افزود: همچنین بازی‌های خانگی با محوریت نوروز و گردشگری و معرفی اماکن تاریخی، مذهبی، گردشگری و تفریحی برای کودکان تهیه شده که در ایام نوروز توزیع می‌شود که برای هر یک از برنامه‌ها جوایزی که شرکت در تورهای تهران گردی آن هم بعد از بحران کرونا است، در نظر گرفته شده است.


72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها