بارش‌های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌های شدید و طوفانی سامانه بارشی اخیر در برخی مناطق این استان خسارت به بار آورد.

بارش‌های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد

«وحید محمدی‌تبار» با اشاره به بارش‌ شدید باران در همه مناطق استان که از دیروز وارد جو استان شد، افزود: بارش‌های شدید و طوفانی روز گذشته منجر به آبگرفتگی منازل در برخی نقاط شهری و روستایی استان شد و خساراتی به عشایر وارد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه صاعقه منجر تلف شدن تعدادی دام سبک و سنگین در شهرستان لنده، بهمئی و سایر مناطق روستایی و عشایری استان شد، اظهارکرد: در جاده‌های روستایی و عشایری رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گزارش شد که پس از پیگیری و با تلاش نیروهای زحمت کش راهداری استان اکثر راه‌های این نقاط بازگشایی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فصل گل‌دهی درختان خاطرنشان کرد: طوفان و بارش تگرگ در مناطق گرمسیری خساراتی را به باغات وارد کرد و باغات دچار خسارت شدند.

محمدی تبار از فرمانداران ۸ شهرستان استان خواست هرگونه خسارات در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، باغداران، عشایر، منازل، زیرساخت‌های عمومی و ... ناشی از بارش‌های اخیر را بصورت فنی و اعتباری جمع‌بندی و حداکثر تا پنجم فروردین جهت پیگیری به مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

وی بیان کرد: همچنین مردم عزیز استان نیز هر گونه خسارات ناشی از بارش‌ها و رعد و برق را بصورت تلفنی به فرمانداری‌های محل زندگی خود با مستندات گزارش کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها