آمار مبتلایان کرونا در مرکزی به ۸۸۲ نفر رسید؛ ثبت ۳۶ مورد جدید+ جدول تفکیکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه آمار مبتلایان کرونا در استان مرکزی به ۸۸۲ نفر رسید از ثبت ۳۶ مورد جدید خبر داد.

آمار مبتلایان کرونا در مرکزی به ۸۸۲ نفر رسید؛ ثبت ۳۶ مورد جدید+ جدول تفکیکی

سیدمحمد جمالیان با اشاره به آخرین وضعیت آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار داشت: ظرف 24 ساعت گذشته 36 مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا در استان ثبت شده که در مجموع آمار کلی بیماران کرونایی استان مرکزی به 882 نفر رسیده است.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه با اقدامات پزشکی و درمانی صورت گرفته در سطح استان مرکزی موفق شدیم تا با ارائه خدمات درمانی شاهد بهبود و ترخیص 544 بیمار کروایی باشیم.

جمالیان تصریح کرد: تلاش شده تا در حوزه بیمارستانی اقدامات قابل قبولی به بیماران ارائه و کار بستری آنها انجام شود که در مجموع درحال حاضر 128 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان مرکزی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود 36 مورد مبتلای جدید شامل 15 مورد در اراک، 11 مورد در ساوه، 5 مورد در دلیجان، 2 مورد در محلات، دو مورد در آشتیان و یک مورد در تفرش بوده است.

جمالیان عنوا کرد: از مردم‌ انتظار داریم تا حد امکان از تردد غیرضروری و تردد در بیرون از مازل جدا خودداری کرده و در کنار این موارد، دید و بازدید های خود را کنترل و به زمانی دیگر موکولکنند.

آمار تفکیکی مبتلایان کرونا در استان مرکزی طی 24 ساعت گذشته

ردیف شهر تعداد مبتلا
1 آشتیان 2 مورد
2 اراک 15 مورد
3 تفرش 1 مورد
4 دلیجان 2 مورد
5 ساوه 11 مورد
6 جمع کل 36 مورد

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها