ثبت دومین روز متوالی بدون کرونایی جدید در سمنان/ بهبودی ۷۷ درصدی مبتلایان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ثبت دومین روز متوالی بدون مبتلای کووید۱۹ جدید در این استان خبر داد.

ثبت دومین روز متوالی بدون کرونایی جدید در سمنان/ بهبودی ۷۷ درصدی مبتلایان

دکتر نوید دانایی با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه برای دومین روز متوالی امروز سوم فرودین‌ماه هیچ مورد جدید کروناویروسی در شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.
وی با تقدیر از همکاری مردم در چند روز اخیر تصریح کرد: همکاری و همراهی مردم و کاهش محسوس ترددها در کنار تلاش مستمر همکاران ما سبب شده استان سمنان برای دومین روز پیاپی بیمار جدید کووید19 نداشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص شناسایی بیماران جدید و اجرای طرح غربالگریس در این استان پهناور گفت: این طرح هم‌اکنون هم در حال اجرا است و تاکنون 62 درصد جمعیت تحت‌پوشش دانشگاه غربالگری شده‌اند.

دکتر دانایی با بیان اینکه غربالگری به دو صورت انجام می‌شود خاطرنشان کرد: بخشی از این غربالگری و شناسایی مبتلایان از طریق مراجعه شهروندان به سامانه طراحی شده صورت می‌گیرد و بخشی نیز از طریق همکاران ما در مراکز بهداشت در حال انجام است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونای استان در پاسخ به پرسشی در خصوص روند درمان مبتلایان کروناویروس در استان اظهار کرد: خوشبختانه شمار بهبودیافتگان نیز روند افزایشی پیدا کرده و در حال حاضر 77درصد مبتلایان قطعی این استان پس از بازیافتن بهبود کامل از مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان ترخیص شدند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یکی
    0

    کاش رئیس جمهور فقط خودشو سمنانی نمیدونست ایرانی میدونست!!!

  • حسن
    0

    تاديروز ميگفتن سمنان درصدراست حالا......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها