روایت مرضیه برومند از دلخوشی‌های روزهای کرونایی/دل وقتی مهربونه..

مرضیه برومند از چهره‌های شناخته شده هنر ایران ضمن تبریک ویژه سال نو به جامعه پزشکی و درمانی ایران، چند پیشنهاد را به مردمی که در ایام نوروز ۹۹ در قرنطینه خانگی بسر می‌برند، ارائه داد.

روایت مرضیه برومند از دلخوشی‌های روزهای کرونایی/دل وقتی مهربونه..

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر ، ویروس کرونا با پایان سال ۹۸ خود را به سال ۹۹ و تعطیلات نوروزی هم رسانده است؛ تعطیلات هم برای این ویروس کاملاً بی‌معناست و در این ایام گویا فعالیتش دوچندان هم شده است.

از هفته‌ها قبل توسط مدیران و مسئولان وزارت بهداشت، دولت و نهادهای مختلف، همچنین از سوی جامعه هنری به مردم ایران توصیه شده بود که از سفر و دید و بازدید در ایام نوروز ۹۹ خودداری کنند تا بتوان با سرعت بیشتری شیوع ویروس کرونا را کنترل کرد.

متأسفانه علی‌رغم تمام این توصیه‌ها، بخشی از مردم شهرهای مختلف ایران تعطیلات نوروزی را از شیوع ویروس کرونا جدی تر گرفته و اقدام به سفر و دید و بازدیدهای نوروزی کردند.

اما در این بین هنرمندان و چهره‌های مختلف هنری برای آن دسته از مردمی که به سلامت خود و دیگران اهمیت می‌دهند و در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ در قرنطینه خانگی بسر می‌برند، پیشنهادهای مختلفی را برای پر کردن این اوقات ارائه می‌دهند.

همزمان با تجربه خانه‌نشینی اجباری در نوروز ۹۹ خبرگزاری مهر در فراخوانی از هنرمندان تئاتر خواست در ویدئوهایی کوتاه برای این روزها پیشنهادات فرهنگی مطرح کنند؛ پیشنهاداتی اعم از دیدن فیلم، فیلم-تئاتر، خواندن کتاب‌ها و نمایشنامه‌های مختلف و کارها و برنامه‌هایی که باعث می‌شود این روزها به بطالت نگذرد و مردم از خانه ماندن لذت ببرند.

مرضیه برومند از چهره‌های شناخته شده هنر ایران است که فرزندان دیروز و پدر و مادران امروز با وی و فعالیت‌های هنری‌اش خاطرات بسیار زیادی دارند.

برومند از آغاز ماجرای شیوع ویروس کرونا، نسبت به شرایط بی تفاوت نبود و حتی نسبت به گذشته ارتباط خود با مردم و جامعه درمانی ایران را از طریق مجازی بیش از پیش کرد و روحیه بخشی به خانواده‌ها را به صورت جدی پیگیر است.

وی در قالب ویدئویی اختصاصی که در اختیار سرویس هنر خبرگزاری مهر قرار داده، صحبت‌هایی را برای پزشکان و پرستاران و همچنین خانواده‌ها داشته و پیشنهادهایی را هم ارائه داده است که در ضمیمه این متن مشاهده می‌کنید.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها