کاهش ۳۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان طی شش روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۳۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

سرهنگ رضا عزیزی در توضیح این امر اظهار کرد:از ۲۵ اسفندماه سال ۹۸ طرح نوروزی پلیس راه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت و از زمان آغاز این طرح هیچ گزارشی مبنی بر ترافیک در محورها دریافت نشده و تردد خودروها روان است.
وی افزود:اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر شیوع کروناویروس و توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری باعث کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان همدان شده است.
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه با کاهش تردد میزان سوانح رانندگی نیز کاهش یافته است، خاطرنشان کرد:سال گذشته در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا یک فروردین حدود سه میلیون و ۵۵۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شده بود و امسال این آمار به علت شیوع کرونا و توصیه ها مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری به دو میلیون و ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان رسیده است.
عزیزی با بیان اینکه عمده ترددها در محورهای مواصلاتی برون استانی بوده است، اضافه کرد:تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان طی شش روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود یک میلیون و ۳۶۰ تردد و بانسبت ۳۸ درصدی کاهش داشته است.
وی درباره جلوگیری از ورود مسافران به استان همدان گفت:پایگاه های غربالگری در ورودی های استان فعال هستند که درصورت مشاهده علائم کرونا در افراد از ورود آنها به همدان جلوگیری می شود.
عزیزی بیان کرد:روز گذشته مردی ۳۲ ساله بر اثر تصادف با خودروی پژو در حوالی کارخانه آرد مریانج جان خود را از دست داده و راننده پژو متواری شده است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها