جمله منتخب سال ۹۸ رهبر انقلاب از نظر کاربران

کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خبر دادن حوادث اخیر از وقوع یک پدیده یکتا در آینده تاریخ را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۸ انتخاب کردند.

جمله منتخب سال ۹۸ رهبر انقلاب از نظر کاربران

کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، درباره خبر دادن حوادث اخیر از وقوع یک پدیده یکتا در آینده تاریخ را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۸ انتخاب کردند.
بیش‌از هفتاد هزار کاربر از روز ۲۴ اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال ۹۸، به ترتیب سه جمله‌ی زیر را به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.

رتبه اول) حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است
جوانان عزیز اتحادیه انجمنهای اسلامی

امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار میشود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت‌نمائیهای نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر میدهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد. ۹۸/۱۱/۰۵

رتبه دوم) تنها راه ملّت ایران قوی شدن است
ملّت عزیز ایران باید همّتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن. ۹۸/۱۰/۲۷

رتبه سوم) اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید
شما آدم ضعیفی هستی. حالا که آدم ضعیفی هستی، مواظب باش بر دو نفر هم ریاست نکنی! یعنی پیدا است آن ضعفی هم که حضرت فرمودند، ضعف در مدیریّت است؛ یعنی تو آدمی هستی که مدیریّت نداری؛ اگر چنانچه بر دو نفر یا بیشتر ریاست پیدا کردی، نمیتوانی کار آنها را به سامان برسانی. ۹۸/۰۹/۱۰

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ارسلان دولتخواه
    0

    خدا عمرشون زیاد کنه . تعداد زیادی زندانی آزادشدند ویا به مرخصی رفتند

  • پیام
    0

    فرمودند ،،،،،،،،،،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها