۶ متهم تحریک مردم به هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۶ تن به اتهام تحریک مردم بعد از اعلام تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با هدف کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

۶ متهم تحریک مردم به هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) دستگیر شدند

بهادر اسماعیلیجانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در این رابطه ۶ تن از هتاکان توسط پلیس امنیت عمومی استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همچنین از برخورد جدی با عوامل هنجارشکن و هتاکان به حریم کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.

وی اضافه کرد: ۳ تن از افراد دستگیرشده وابسته به طیف خاصی هستند که هدف‌دار و با برنامه قبلی اقدام به تحریک مردم کرده که طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد با شبکه‌های معاند در ارتباط بوده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پرونده‌های این افراد در این راستا تشکیل و پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی استان تحویل می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان مراقب باشند تحت تأثیر القائات شیطانی و مسموم جریانات رسانه‌های وابسته به دشمنان و ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرند.

روز ۲۶ اسفندماه سال جاری با اعلام خبر بسته شدن حرم حضرت معصومه(س)، عده‌ای که افراد به بهانه اعتراض نسبت به این اقدام با تجمع جلوی حرم، با سردادن برخی شعارها مذهبی، اقدام به ورود اجباری به داخل حرم کردند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اگر با روشنگری اذهان مردم در رسانه های همگانی با این گونه جریانهای انحرافی برخورد علمی قرآنی و عقلی سازمان یافته ی روشمند نشود ؛ این منحرفان با مظلوم نمایی و بهره جویی ابزاری شیادانه از نام اهل بیت مظلوم پیامبر و عوام فریبی بعلت رخنه دار شدن من در آوردیها وخرافات ساخته و پرداخته ی دین فروشان از خدا بی خبر که قرنها است از دوران صفویه تا کنون در تضاد با قرآن و عقل بنام دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر به اذهان مردم نا آگاه تزریق کرده اند با ز هم خود را حق بجانب نشان دهند و در مقابل تلاشهای نامنظم روشن گری قرآنی و عقلی دینی و مذهبی مقاومت کنند و چه بسا با دنبال خود انداختن اکثریت توده های مردم دین دوست نا آگاه و فریب آنان و با پشتیبانی دشمنان دین و مذهب از صهیونیستها و طاغوتهای بزرگ و کوچک فجایع بزرگی نیز برای کشورهای جهان اسلام به بار آورند.

  • علی ازمشهد
    0

    جریانات انحرافی کجا بود؟؟اینه هر خراب کاری که خودشون بکنن و در جامعه اتفاق بیفته میندازن گردن فرقه های دیگه... جمع کنید بابا گند کاری های خودتونو.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها