قیمت گوشت گوسفندی کاهش یافت

درحالی که قیمت گوشت شقه گوسفندی در برخی نقاط تهران تا ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافته بود اما اکنون کاهش یافته و حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

قیمت گوشت گوسفندی کاهش یافت

درحالی که قیمت گوشت شقه گوسفندی در برخی نقاط تهران تا ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافته بود اما اکنون کاهش یافته و حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در تهران به فروش می رسد هر چند که هنوز در مقایسه با قیمت واقعی خود حدود ۳۰ هزار تومان فاصله دارد.
همزمان با انتشار شایعه قرنطینه و تعطیلی فروشگاه ها در فضای مجازی در روزهای گذشته به یکباره شاهد افزایش تقاضا برای خرید محصولات مختلف بودیم به طوری که قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی از ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به یکباره تا ۱۶۰ هزار تومان در بازار تهران افزایش یافت.

شهریار جانفدا مجری طرح میادین عرضه بهداشتی دام در کلانشهرهای کشور اظهار کرد: قیمت دام زنده افزایش چندانی نداشته است به طوری که در چند روز گذشته که زمان اوج خرید مردم بود هر کیلوگرم دام زنده ۴۵ هزار تومان به فروش می رسید.

وی افزود: میزان کشتار ها در کشور به دلیل شیوع کرونا محدود و تعداد کشتار کمتر شده است اما باید توجه داشت که فعالیت کشتارگاه ها تعطیلی بردار نیست و در تطعیلات عید نوروز نیز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و کسری موجود جبران می شود.

مجری طرح میادین عرضه بهداشتی دام در کلانشهرهای کشور ادامه داد: افزایش قیمتی که در گوشت قرمز در بازار مشاهده می شود به میزان تغییرات قیمتی دام زنده نیست.

درحالی که قیمت گوشت شقه گوسفندی تا ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافته بود اما اکنون کاهش یافته و حدوده ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در تهران به فروش می رسد هر چند که هنوز در مقایسه با قیمت واقعی۷۰ تا ۷۵ هزار تومانی خود حدود ۳۰ هزار تومان فاصله دارد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها