واکنش علم‌الهدی به بسته شدن درب‌های حرم امام رضا (ع)

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به بسته‌شدن درب‌های حرم مطهر رضوی گفت: این تصمیم باید برای حفظ زندگی مردم و اشخاص و ارادتمندان اهل بیت(ع) اجرا می‌شد.

واکنش علم‌الهدی به بسته شدن درب‌های حرم امام رضا (ع)

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در واکنش به مسئله بسته‌شدن درب‌های حرم منور رضوی اظهار داشت: این مصلحتی است که از سوی متخصصان امر بهداشت و درمان و با تشخیص آن‌ها صادر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: باید برای حفظ سلامت و مصلحت و بهداشت زندگی مردم این مهم محقق می‌شد؛ این تصمیم باید برای حفظ زندگی مردم و اشخاص و ارادتمندان اهل بیت(ع) اجرا می‌شد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسین
    0

    چه عجب این مخش به جای نخورده

  • علی
    0

    چی شد مگه نمیگفتین ویروس کیلویی چند اینجا هر کس بیاد شفا میگیره ....خدا میدونه چقد کاسبی کردین با نام دین و مردم رو چاپیدین

  • ت
    0

    ای علم هدایت ، بالاخره بما بگو آیا این بقاع شفا دارند یا نه؟ تکلیف رو روشن کن.

  • ايرانى
    0

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب

  • یاسین
    0

    این اقدام شعور این بزرگواران رو میرسونه ما نانوایی و فروشگاه میریم با رعایت بهداشت کرونا نمیگیریم اما تو حرم ها با هر نوع پیشگیری باز هم مبتلا میشیم ؟ متاسفم برای کسانی که هر چی پیش میاد اول دین رو اماج حملات خودشون قرار میدن . برچیده شدن بیماری فرهنگ بالا. میخواد به جای نظرات اراجیف بهتره فرهنگمون رو بالا ببریم رعایت بهداشت والسلام

    نظرات شما -
    • نقی
      0

      احسنت. درسته اگر حرم باز بشه تجمع جمعیت در انجا زیاده و احتمال گرفتن کرونا بیشتره ولی انجا امام معصوم حضور داره و مواظب است. ولی در نانوایی امام حضور نداره و شاید کمتره. بنابراین با شما هم عقیده هستم. باید اول نانوایی ها و فروشگاه ها بسته بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها