اعلام قرنطینه سراسری در ونزوئلا

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا پس از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و رسیدن شمار مبتلایان به ۳۳ نفر، دستور قرنطینه سراسری در کشور را صادر کرد.

اعلام قرنطینه سراسری در ونزوئلا

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد: : «ونزوئلا پس از تشخیص ۱۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس، قرنطینه سراسری خواهد شد که تعداد کل مبتلایان در آمریکای جنوبی را به ۳۳ نفر رساند.»

مادورو در سخنرانی خود در تلویزیون دولتی ونزوئلا اعلام کرد: «این کار لازم است، ضروری است، این واکنش ما است. این بحران سختی خواهد بود، بحران تازه شروع شده است.»

مادورو که روز دوشنبه تعداد معدودی از ایالت این کشور را قرنطینه کرده بود، گفت که قرنطینه شهرها موفقیت آمیز بوده است. اما این در حالی است که بسیاری از مردم کشور متضرر شده‌اند و حتی نمی‌توانند از پس کار خود برآیند.

مادورو افزود: این کشور محموله‌های دارویی و کیت‌های آزمایش بسیاری از کوبا و چین دریافت خواهد کرد. وی همچنین گفت که دولت به فکر مردم است و به منافع شهروندان احترام می‌گذارد.

سقوط قیمت نفت در هفته گذشته، به دلیل کاهش تقاضا و رقابت بالا میان تولیدکنندگان برتر صنعت نفت همچون عربستان و روسیه، تهدیدی جدی برای اقتصاد وابسته به نفت ونزوئلا و تشدید رکود اقتصادی شش ساله در این حوزه‌ی اقتصادی به حساب می‌آید.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها