اقدام غیرقانونی خانم پزشک قلابی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از دستگیری زن جوانی در حوالی خیابان ملاصدرا در مطبش خبر داد و گفت: متهم با وصف پزشک نبودن جراحی های زیبایی انجام می داده است.

اقدام غیرقانونی خانم پزشک قلابی در تهران

سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیر قانونی زن جوانی به عنوان در حوالی خیابان ملاصدرا مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت توضیح داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی مطب متهم را در یک مجتمع پزشکی شناسایی کردند. وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زیبایی به مراجعه کنندگان به مطب معرفی کرده است، گفت: متهم با جعل سربرگ معاونت درمان یکی از دانشگاه های علوم پزشکی بیماران را ویزیت و حتی برخی از جراحی های زیبایی را انجام داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی بیمار برای درمان در مطب این پزشک قلابی حضور دارند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه سریعا با هماهنگی قضائی این پزشک قلابی دستگیر و متهم برای ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاوننت انتقال یافت، خاطر نشان کرد: با دستور قضائی مطب این دکتر قلابی پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه تاکنون 3 تن از شاکیان شناسایی شده اند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده وکسب هرگونه پیرامون فعالیت غیر مجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها