بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

چرا تا وقتی عادل فردوسی‌پور داریم، از افراد غیرحرفه‌ای استفاده می‌کنیم؟ / تلویزیون مسیری را پیش گرفت که مخاطبان را از دست داد

بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حضور در سریال هم‌گناه گفت: پروسه تولید سریال هم‌گناه حدود شش ماه به طول انجامید اما در این مدت طولانی هیچ اذیتی برایمان به وجود نیامد چراکه برای اولین بار راضی به حضور در سریال شدم.

چرا تا وقتی عادل فردوسی‌پور داریم، از افراد غیرحرفه‌ای استفاده می‌کنیم؟ / تلویزیون مسیری را پیش گرفت که مخاطبان را از دست داد

پدرام شریفی در گفتگو با برنامه سرنا به استقبال مردم از سریال‌های نمایش خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه تلویزیون مسیری را پیش گرفت که مخاطبان را از دست داد و از سمت صداوسیما، شاهد سیاست‌گذاری‌های عجیب بودیم.

وی خاطرنشان کرد: گویی برای کسی مهم نیست که اشتباهات تلویزیون را ببیند در حالی که هیچ‌کدام از بازیگران نسبت به تلویزیون گاردگیری ندارند.

این هنرمند کشورمان عنوان کرد: در روزهای اخیر وقتی گزارشگران جدید فوتبال را می‌بینم برایم سوال پیش می‌آید که چرا تا وقتی فردی مانند عادل فردوسی‌پور داریم، از افراد غیرحرفه‌ای استفاده می‌کنیم.

وی به روزهای کرونایی اشاره کرد و مطرح کرد: تنها راه، ماندن در خانه است چراکه فقط خود مردم می‌توانند چرخه شیوع کرونا را قطع کنند. اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنند فاجعه رخ خواهد داد.

شریفی در پایان درخصوص آرزویش در سال جدید اضافه کرد: بزرگترین آرزویم در سال جدید، بازگشت آرامش در همه‌ زمینه‌ها به جامعه و مردم است.

71

حجم ویدیو: 15.28M | مدت زمان ویدیو: 00:06:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها