کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

صداوسیما با سلایق خاص اداره می‌شود / در سال‌های اخیر سازمان صداوسیما، سیاسی‌تر شده / سال 98، سالی سخت، تلخ و عجیب و غریب بود

مصطفی کیایی کارگردانی شناخته شده است که این روزها خوشحال از فروش بالای فیلم سینمایی مطرب، سال جدید را آغاز کرده است، هرچند سخت نگران تاثیر کرونا بر گیشه است.

صداوسیما با سلایق خاص اداره می‌شود / در سال‌های اخیر سازمان صداوسیما، سیاسی‌تر شده / سال 98، سالی سخت، تلخ و عجیب و غریب بود

مصطفی کیایی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به دلایل موفقیت فیلم سینمایی مطرب اشاره کرد و اظهار داشت: از همان ابتدای ساخت فیلم، پیش‌بینی فروش بالا را داشتیم اما دستیابی به رکورد فروش را حدس نمی‌زدیم. انتخاب فیلمنامه، وجود موسیقی و انتخاب موضوع جدید از دلایل اصلی فروش بالای فیلم بود.

وی درخصوص پربازیگربودن سریال جدیدش خاطرنشان کرد: تعدد شخصیت‌ها و قصه‌ها از معیارهای سریال‌های خوب دنیا محسوب می‌شود چراکه مخاطبان سریال‌ها تمایل دارند موضوعات را کشف و پیش‌بینی کنند.

این کارگردان به علت کاهش استقبال از سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد و مطرح کرد: متاسفانه صداوسیما به سلایق خاصی اداره می‌شود و همین موضوع سبب گردیده تا کیفیت آثار در دوره‌های مختلف متفاوت باشد اما فکر می‌کنم در طی سال‌های اخیر سازمان صداوسیما، خیلی سیاسی‌تر شده است و یک گروه خاصی در این سازمان مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در تمام دنیا، استاندارد رسانه‌ها براساس نیاز مخاطب ایجاد می‌شود اما آنچه در تلویزیون ما رخ می‌دهد، متفاوت از خواسته و نیاز جامعه است.

کیایی عنوان کرد: مخاطب به دیدن کار خوب عادت خواهد کرد لذا تلویزیون چاره‌ای جز نزدیک‌شدن به سلیقه مردم نخواهد داشت.

وی به روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: ما هنرمندان وظیفه داریم اطلاعات صحیح پزشکی مربوط به کرونا را اطلاع‌رسانی کنیم و نباید نظرات شخصی را انعکاس دهیم.

این هنرمند کشورمان تاکید کرد: این دوره سخت با مراقبت و جدی‌گرفتن، سپری خواهد شد.

وی در پایان درخصوص آرزویش در سال جدید اظهار داشت: سال 98، سالی سخت، تلخ و عجیب و غریب بود و تنها آرزویم برای سال 1399 داشتن روزهایی آرام و حال خوب است.

گفتگوی عیدانه با این کارگردان را در ادامه ببینید.

71

حجم ویدیو: 23.72M | مدت زمان ویدیو: 00:10:01 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لنگرودی
    0

    سال ۹۸ برای هر کی بد بوده برای شما و اخوی که طلا میباریده تا پایان اسفند هم سریال مسخره همگناه رو تموم نکردید ، با مطرب میلیاردر شدید بخاطر بازی دونفر سه نفر / الانم که سال کم آوردید وقت اضافه میخواستید!؟؟ (پاسخ من به تیتر خبری شما بود نه الباقی که ترجیح دادم نشنوم)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها