برخورد پلیس با هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری از برخورد پلیس با هر گونه تجمع در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: بیش از ۵۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرکرد کشف شده است.

برخورد پلیس با هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور از هم استانی های عزیز تقاضامندم حتما در خانه بمانند و از تجمعات در چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مدافعان امنیت در کنارمدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد گفت: با توجه به اینکه مبتلایان ویروس کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری و در حال درمان می باشند جهت رعایت حال این بیماران عزیز و ظرفیت مراکز درمانی از مردم عزیز خواهشمندم از حرکات خطر آفرین در شب چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خودروهایی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به حرکات نامتعارف می کنند و امنیت شهروان را به خطر می اندازند یا ایجاد مزاحمت کنند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ در پارکینگ توقیف خواهند شد.

سردار غلامزاده با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، تصریح کرد: ماموران انتظامی استان در طول اجرای طرح های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون ۵۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، در سال های گذشته از شهروندان خواست: با خوداری از شرکت در تجمعات و آتش بازی های چهارشنبه سوری از انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا و ایجاد هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به سامان ۱۱۰ پلیس گزارش نمایند.

منبع: خبر آنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها