پدر محسن قاسمی قهرمان آسیا؛

ضاربان پسرم با وثیقه آزاد شده‌اند

پدر محسن قاسمی، فرنگی‌کار قهرمان آسیا می‌گوید: ضاربان پسرش با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند.

ضاربان پسرم با وثیقه آزاد شده‌اند

جهانگیر قاسمی پدر محسن قاسمی اظهار کرد: محسن بیش از یک ماه در بیمارستان لاله تهران در حالت کما قرار دارد و به تازگی پزشکان اعلام کرده‌اند که او را به خانه ببرید و حرف بزنید شاید سطح هوشیاری‌اش بیشتر شود.

وی ادامه داد: وقتی خانمم به محسن در حالت کما گفته بود که چرا و چطور در کمپ ترک اعتیاد تو را کتک زده‌اند؟

چشم‌هایش را باز کرده، اشک از گوشه چشمش بیرون آمده و ضربانش قلبش بالا می‌رود و دکتر می‌گوید چه چیزی به محسن گفته‌اید که اینقدر بهم ریخته است.

قاسمی با بیان اینکه هوشیاری محسن نمره ۵ است، افزود: تلاش می‌کنیم که پسرم را به بیمارستان دولتی مغز و اعصاب تهران ببریم.

وی با بیان اینکه طبق نامه پزشکی قانونی محسن از ۲۶ ناحیه آسیب‌ دیده، تاکید کرد: پسرم را بدجور و ناجوانمردانه زده‌اند و الان هم می‌خواهند حق او را پایمال کنند. جالب است که آن کمپ ترک اعتیاد، فک پلمب کرده و فیلم دوربین مداربسته را پاک و شاهدان را تهدید کرده‌اند.

قاسمی اضافه کرد: پسرم را به این روز انداخته‌اند اما الان ضاربان با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند و بنده به‌عنوان پدر یک قهرمان از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم اجازه ندهد حق پسرم پایمال شود و عدالت را ببینیم.

وی بیان کرد: کمر پدر ۷۲ ساله را خم کرده‌اند، وقتی می‌بینم پسر جوان و قهرمانم به این حال و روز افتاده و ضاربان آزاد هستند بیشتر ناراحت می‌شوم.

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود اما در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یک هفته بعد او را به بیمارستان می‌برند و از آن زمان تاکنون در کما است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مریم
    0

    عزیزم خدا شفاش بده باید برخورده جدی با عاملان این جنایت شه جووون بیچاره باید خییلی دلم سوخت آخه مگه آدم مریض و کتک میزنن چون اعتیاد داشته اونجوری به اون شکل میزدنش باید خسارت بدن اونجوری که خانوادش رو راضی کنن امیدوارم هر چه زودتر سطح هوشیاریش بالا بیاد و سلامتی کاملشو رو بگیر به حق فاطمه زهرا علیه السلام

  • ناشناس
    0

    حکومت عدل علی است دیگر چه انتظاری دارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها