واریز ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارمندان دولت آغاز شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا دوشنبه شب ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد، گفت: به ۱۰ رسته کسب و کارهایی که از بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند تسهیلاتی ارائه می‌شود.

واریز ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارمندان دولت آغاز شد

محمدباقر نوبخت در تیتر امشب با بیان اینکه تاکنون هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این در نظر داریم به اقشاری که بیش از همه مشکل دارند کمک‌های بلاعوضی ارائه کنیم.

به گفته نوبخت، ۵۰ میلیارد به ستاد ملی به عنوان تنخواه، ۴۰۰ میلیارد به همین ستاد در تهران و مابقی به شهرهایی که بیمارستان نیمه کاره ودر دست تجهیز داشتند تخصیص دادیم.

انعقاد قرارداد تولید ۱۰۰ هزار دست لباس برای کادر درمان با صنف پوشاک

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به قراردادی که اخیرا با صنف تولیدکنندگان پوشاک منعقد شده است،گفت: صنعت پوشاک با تغییر خط تولید روزی ۱۰۰ دست لباس برای پزشکان و کادر درمان تولید خواهد کرد و ما این تولیدات را از آنها خریداری میکنیم، بر این اساس دیروز اولین بخش از منابع این طرح پرداخت شد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود گفت: طبق بررسی‌ها ۱۰ رسته کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند و قرار است به آن‌ها تسهیلاتی ارائه شود به این شرح هستند:

۱. مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها (و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت)

۲. مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمانپذیرها مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی)

۳. حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی

۴. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری

۵. تولید و توزیع پوشاک

۶. تولید و توزیع کیف و کفش

۰۷ مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه

۰۸ مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی

۹. مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی

۱۰. مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی

که ۱۰ امتیاز مالیاتی برای مالکان این دسته مشاغل در نظر گرفته ایم.

۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه از یک شنبه شب تا دوشنبه شب سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد، گفت: ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸هم، ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان، بلاعوض به حساب ۳ میلیون نفر واجد شرایط واریز می‌شود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • چرا؟
    0

    جناب نوبخت لطفا دیگر انقدر با مردم با ادبیات ساده بچگانه صحبت نکنید. این کارهایی که گفتیدانجام داده ایدو انقدر بزرگش کردید ، اگر دولت انجام نده پس کی باید انجام بده؟ شما وظیفه ی ذاتی خود را ، یک منت بر سر مردم میدانید. طبق قانون دولت موظف به ایجاد فضای ایده ال برای مردم است ، که حال شما با یک ادبیات بچگانه منت بر سر مردم میگذارید.!!!!! اصلا در هفت سال اخیر چکار مثبت و قابل ذکری دارید، که این همه پزش را میدهید؟ این آزادراهی که گفتید و چند بار تکرار کردید در چند سال و با چه تاخییری انجام شد؟اصلا در برنامه ای که شما باید در مورد کل ایران صحبت کنید ،وبحث چیز دیگری است ، چطور یک آزادراه یک شهر را انقدر بزرگ جلوه میدهید؟ آیا این نشان از کم کاری دولت ، ضعف مدیریتی ، انتقال مفاهیم غلط ، خودنمایی در عین پوچی ، نداشتن تدبیر ، نداشتن برنامه درست ، اصولی و عقب رفتن کشور از لحاظ اقتصادی و معیشت مردم و مسائل مرتبط با آن وکم شدن اعتماد مردم و در آخر ناامید کردن مردم نیست؟ دولتی که در بوق و کررا میکرد که من با کلید خودم میتوانم مشکلات را حل کنم این بود ؟ دولتی که با شعار تدبیر و امید به ملت وعده داده بود این بود؟ کجاست آن آقایی که میگفت ملت ایران آیا یادتان است؟ کجاست آن آقایی که برای رای آوردن با دروغ و فریب مردم خود را برتر جلوه میداد؟ آقای نوبخت اگر این دولت و شما فراموش کنید ، تاریخ و ما هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که شما چه بر سر ملت و جوانان این سرزمین آوردید.

  • علی
    0

    مردم فقیر از نوبخت بیشتر از ملک الموت میترسند هر وقت که اینو تو تلویزیون می بینند احساس می کنند حتمأ می خواهد در مورد گرانی .سهمیه بندی . حذف یارانه .... اطلاع رسانی بکند. چرا نفرین های مردم اینو نمی گیره . دستش تا کتف تو جیب مردمه .

  • فلک
    0

    برو بابا کارمند بخوره تو سرش اینقدر منت گذاشتی و گفتی عیدی کارمند این 4ریال حقوق هم کوفت شد ودادیم ماسک ودست کش و الکل. تازه اگه زنده بمانیم هنر کردیم. پس اینقدر با الفاظ بازی نکن.

  • محسن
    0

    فقط به فکر کارمندا باشید چون تو گرمای 40 درجه پدرشون در میاد والسلام ........... بقیه مردم بی خیال.............

  • علی اکبری
    0

    سلام چرا 50 درصد افزایش حقوق و فوق العاده که دولت گفته در حق ما کارمندان قراردادی اجرا نشده، تا کی ظلم کردن،مگه ما کارمندان آدم نیستیم، با این تورم که بالای پنجاه درصد، رسیدگی بفرمایید خواهشان.

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای نوبخت در تقسیم منابع عدالت و بازنشستگان قدیم تحصیلکرده را در نظر کیریدو میل و .....را مد نظر قرار دهید و منابع را هدر ندهید برای برخی .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها