ماجرای تدریس آنلاین خانم معلمی که سوژه فضای مجازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد.

ماجرای تدریس آنلاین خانم معلمی که سوژه فضای مجازی شد

نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش‌های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان جزییاتی پیرامون سوابق آشنایی خود با خانواده و شخص این همکار خوشنام و صدیق گفت: خانم صفایی که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان خوشنام آستارایی هستند؛ بعد از ۳۰ سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیردولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای ادامه داد: ایشان همچنان در این کسوت مشغول تداوم خدمت هستند و ما و همه همکارانمان با نهایت افتخار از وجود ایشان در کلاس‌های درس بهره‌مند هستیم.

او افزود: فرهنگیان و مردم این شهر خاطرات بسیاری از تدریس منحصربفرد و خلق نیکوی خانم صفایی دارند و تعداد زیاد تقدیرنامه‌هایی که وی چه در دوران خدمت رسمی و چه در دوران بازنشستگی دریافت کرده (از جمله انتخاب ایشان به عنوان یکی از معلمان نمونه شهرستان آستارا در سال گذشته تحصیلی) گویای میزان کارآمدی و حسن سلوک ایشان در کسوت معلمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    خبری تیتر خبرت رو درست کن تدریس معلم سوژه فضای مجازی شد خیر بی استعداد بودن شاگردی که فاقد تربیت و نظارت خانوادگی است سبب مزاحمت برای معلمش شد. اول-به نظر من این خانم معلم عزیز باید از اون کسی که تصویر وصداش رو پخش کرده بدون هیچ گونه ارفاقی شکایت کند تا درس عبرتی باشد برای جماعت مسخره و لوده که از سر بیکاری ونفهمی هر کاری میکنند دوم- سایر معلمان و روسا ی انان باید به شدت با این حرکت زشت برخورد کنندسوم-یادمان باشد به هر صورت جامعه کنونی نیازمندروش های جدید است پس همه باهم یاد بگیریم چهارم-روشن است که یکی از شاگردان این خانم اقدام به این کار کرده است کسی که معلمش را مسخره میکند و در نقد این رفتار بسیار میتوان گفت .

  • ناشناس
    0

    الآن هم که دارای بالاترین مدرک دانشگاهی هستم و مدرس دانشگاه، باز هم مانند همان بچه دوران تحصیل دلم برای محیط مدرسه و زحمات معملمان از جان بهترم در جای جای مملکت عزیزمان ایران تنگ می شود. معلمی عشق است چه با آنلاین چه با آیلاین. من هم از این اشتباهات در زندگی روزمره و حتی سر کلاس دانشگاه در مقطع دکترا می کنم ابایی هم ندارم بگم اشتباه می کنم. دست معلم عزیز و زخمتکش آستارایی را از این راه دور به رسم ادب و احترام و به نمایندگی از هم نسلان خود می بوسم. قدردان زحمات شما هستیم و هر چه داریم از شماست فدای وجودتان

  • سحر
    0

    مهربان و دلسوز خطه آستارا سلام وقتی اولین صوت شما را شنیدم فقط عشق به تدریس و شاگرد در لحن صدایتان برایم بود که چقدر ساده دانش آموزانتان را برای تدریس حضور و غیاب میکردید واین حس مسئولیت این یعنی تو ای دانش آموز برایم مهمی که تدریس را بشنوی این یعنی فداکاری شما در این ایام سن مهم نیست عشق به کار مهم است که شما در یک کلام شیرین به تمامی معلمها گوشزد کردید تا همه ی آنها بدانند که هر شخصی این شغل را انتخاب میکنید باید در هر شرایط تعهد شغلی را جدی بگیرد عزیز دل امروز به فرزندم صدای شما را پخش کردم و او در اوج کودکی یک حرف بزرگی زد گفت مامان این خانم معلم نیست یک فرشته ی مهربونه آری شما برای کودکان این سرزمین فرشته اید به خود ببالید و از هر گونه ناراحتی و … بدور باشید چرا که جای فرشته های مهربان در قلب کودکان معصوم این سرزمین میباشد به تمسخر کنندگان اهمیت ندهید چرا که آنها در جمع وتفریق ریاضی فقط مسخره کردن را جمع زدن و ادب را منها کردن و جواب امتحان این شاگردان جز مردودی نیست ای عزیز دل به پاس احترام دستان پینه بسته ات را که گچ و تخته سیاه را سالها لمس کرده تا ایران عزیزمان را بسپارید به مهندس و دکتر و معمار و نقاش و ….که همگی از مکتب ادب و آموزش شما فارغ شده اند را از راه دور بوسه میزنم و برایتان سلامتی و خوشی را آرزومندم دوستار معلم شیرین بیان و دلسوز ،،، آرزو محمدزاده

  • ناشناس
    0

    چه معلم مهربان وبامسئولیتی الاهی همیشه سلامت باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها