سه‌شنبه؛ روز بزرگ و سرنوشت‌ساز برای طرفداران فوتبال

شیوع بیماری کرونا در همه کشورهای دنیا باعث شده تا رویدادهای ورزشی به خصوص فوتبالی یکی پس از دیگری لغو تا به زمان دیگری موکول شوند.

سه‌شنبه؛ روز بزرگ و سرنوشت‌ساز برای طرفداران فوتبال

بعد از تعطیل شدن لیگ‌های معتبر لالیگا، بوندسلیگا و سری‌آ به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف حالا پای این بیماری به رقابت‌های اروپایی هم باز شده و این موضوع هواداران فوتبال را به شدت نگران کرده.

بعد از اینکه طی هفته‌های اخیر بازی‌های زیادی بدون تماشاگر برگزار شدند فعلا بازی‌های سه لیگ معتبر به حالت تعلیق درآمدند. علاوه بر اینکه دیدار تیم‌های یوونتوس - لیون و منچسترسیتی - رئال‌مادرید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا این لحظه لغو شده است. البته که با توجه به قرنطینه شدن اعضای باشگاه چلسی ممکن به نظر بازی این تیم مقابل بایرن‌مونیخ هم لغو شده تلقی می‌شود.

داستان جایی عجیب‌تر می‌شود که به ادعای رسانه‌های معتبر اروپایی برسیم. رسانه‌های اروپایی این روزها از جلسه سرنوشت‌ساز روز سه‌شنبه یوفا نوشتند. در حالیکه زمان زیادی تا برگزاری بازی‌های یورو 2020 نمانده، رسانه‌های معتبر خبر از این می‌دهند که ممکن است در جلسه روز سه‌شنبه یوفا تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

طبق شنیده‌ها ممکن است یوفا برگزاری بازی‌های جام ملت‌های اروپا را یک سال به تعویق بیندازد تا لیگ‌های اروپایی به پایان برسند. این تصمیم به نظر روز سه‌شنبه گرفته خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها