قسمت ۱۲۴ برنامه برداشت؛

پشت‌پرده چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه/ حرف‌های جنجالی حامد بهداد و محسن تنابنده از نوع کرونا

در برنامه برداشت امروز از طرح‌های سازمان سینمایی برای جبران خسارت سینماها خواهیم گفت.

پشت‌پرده چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه/ حرف‌های جنجالی حامد بهداد و محسن تنابنده از نوع کرونا

کرونا باعث تعطیلی و خسارت به سینماها شده است. حالا سازمان سینمایی که می‌خواهد این خسارت را جبران کند. بنا به طرحی که این سازمان ارائه کرده برای سال آینده قراره با بلیت‌های نیم بها و همچنین اکران شبانه سینماها بخشی از این خسارت را جبران کند. همچنین سازمان سینمایی می‌خواهد با افزایش اکران فیلم‌های پرفروش و تعویق در باز پرداخت اقصاد وام‌های سینمایی به بازگشت رونق به سینما کمک کند. البته این طرح‌ها هنوز قطعی نیست.

با وجود طرح‌های سازمان سینمایی برای جبران خسارت سینماها، تهیه کننده و سینمادارها طرح‌های دیگر ارائه دادند. آنها می‌خواهند خسارتشان را نقدی دریافت کنند و منتظر اکران سینماها نباشند. چند نفر از تهیه کننده‌های سینما مثل منوچهر محمدی پیشنهاد تعطیلی جشنواره‌های جهانی فیلم فجر و جشنواره فیلم کودک و نوجوان را ارائه دادند و می‌گویند با تعطیلی این جشنواره‌ها هزینه برگزاریشان به عنوان خسارت تعطیلی سینماها پرداخت شود. جواد نوروزبیگی هم گفته با رعایت موارد بهداشتی سینما ها را باز کنند و مردم با ماسک و دستکش به سینما بروند.

چند روز پیش تصاویری از صفحات چت چند تن از اهالی سینما با سالومه مجری شبکه من و تو منتشر شد. ادبیات این بازیگرها و موضوعاتی که در این چت‌ها بیان شده، باعث موضع گیری‌هایی شد. حالا چند نفر از این بازیگر ها در مصاحبه‌هایی توضیح دادند که چه اتفاقی در پشت ماجرا بوده است. پرویز پرستویی گفته موضوع چتش با سالومه دفاع از مطلبی درباره شهید سلیمانی بوده و برزو ارجمند هم گفته که اصلا صفحه‌اش دست ادمین بوده و خودش چت نکرده، ارژنگ امیر فضلی هم گفته سالومه همکار قدیمی است و طبیعیه آدم با همکارش چت کنه! البته خیلی از بازیگران هم مدعی شدند که اصلا نمی‌دانند سالومه کیه! چه برسه باهاش چت هم کرده باشند.

حالا که کرونا باعث تعطیلی سینماها شده و حتی سازمان سینمایی اعلام کرده که دیگر هیچ مجوز ساخت فیلمی صادر نمی‌شود، یک فیلمساز رفته و فیلمنامه‌ای را به نام «کرونا» ثبت کرده. ابراهیم عامریان، همچنین فیلمنامه دیگری به نام «واکسن» را به ثبت رسانده است. ثبت فیلمنامه اولین قدم برای ساخت فیلم به شمار می‌آید و باید دید با این وضعیت «کرونا» اجازه می‌دهد که فیلم «کرونا» ساخته شود یا نه.

کرونا اگرچه بازار سینما رفتن را کساد کرده، ولی از طرف مقابل این روزها کسب و کار شبکه نمایش خانگی و سایت‌های ارائه فیلم و سریال حسابی سکه شده است. به همین بهانه ما هم سری زدیم به یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی. مجموعه داستانی «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی، چند هفته‌ای هست که مهمان شبکه خانگی شده و قسمت‌های اول آن هم با استقبال خوبی روبرو شده است. کیایی که امسال با فیلم «مطرب» رکورد فروش سینما را شکست، در اولین تجربه فیلمسازی برای شبکه نمایش خانگی، داستانی اجتماعی را انتخاب کرده است. «هم گناه»، داستان خانواده صبوری هست که در کار پرورش گل هستن اما یکی از پسران خانواده به نام فریبرز با بازی پرویز پرستویی ترجیح داده به جای کسب و کار خانوادگی پلیس شود و به عنوان افسر آگاهی خدمت کند. در ادامه برنامه برداشت گپ و گفت‌مان را با محسن کیایی بازیگر سریال «همگناه» خواهید دید.

در پایان این قسمت، گفتگوی پدرام ابدان با کیوان امجدیان، تحلیلگر و منتقد سینمایی را شاهد خواهیم بود.

برنامه برداشت این هفته را ببینید و نظر بدهید.

منبع: سرنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهدی
    0

    سلام سلبریتی ایرانی فقط بلد اعتراض کند ادا هالیوودی در بیاورد کاشکی از هالیوودی ها یاد بگیرند که به خیریه ها کمک کنند .

    نظرات شما -
    • میترا
      0

      افرین‌خیلی‌خوب‌گفتی‌اگه‌راست‌میگن‌یه‌کمکی‌بکنن

  • لنگرودی
    0

    آقایونی که مردم رو دعوت به خانه نشینی مطلق میکنند در حال ضبط قسمت های پایانی سریال خودشون هستن همین محسن کیایی و برادرش سال میلیاردی و خوبی رو پشت سر گذاشتن و هنوزم که هنوزه ولکن نیستن بعد از مطرب ، برای شبکه خانگی همگناه رو دارن میسازن ایرادی نداره اما دیگه یک فرد غیر حرفه یی هم میدونه چندین نفر از تدارکات تا دوربین در گیر این کار هستن !!! چقدر وقیحات داره بعد میان میگن رعایت کنید و درمنزل بمانید اگه همین پروژه قربانی گرفت چه !!! البته اگه معروف باشه مشخص میشه و اگه مظلوم و کارگر که ... گفت چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور

  • میترا
    0

    ازکار‌عمل‌برآید‌به‌سخن‌رانی!‌نیست‌

  • افسانه
    0

    ارژنگ امیرفضلی هیچ جا نمیپذیرنش دیگه دلو زده دریا همه چی میگه بلکه شغلی اونور اب براش دست و پا بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها