توییتر به سیم آخر زد: "دورکاری برای همه کارمندان اجیاری شد"

شرکت توییتر به دلیل ترس از شیوع کرونا کار از خانه را برای همه کارکنان خود اجباری کرده است. این یک قدم فراتر از توصیه پیشین این شرکت برای کار از خانه تا حد امکان است.

توییتر به سیم آخر زد: "دورکاری برای همه کارمندان اجیاری شد"

توییتر در بخشی از اطلاعیه خود اشاره کرده است که پیمانکاران و کارگران ساعتی که قادر به انجام کارهای خود از خانه نیستند، هزینه های کار خود را برای پوشش ساعات کاری استاندارد همچنان مثل گذشته دریافت خواند کرد.

روز چهارشنبه، سازمان بهداشت جهانی رسماً COVID-19 را به عنوان بیماری عالم گیر طبقه بندی کرد . اکنون کرونا بیش از 124000 مورد ابتلا در سراسر جهان و بیش از 4600 مرگ و میر ثبت کرده است. بنابراین جای تعجب ندارد که چرا توییتر چنین قانونی وضع کرده است. این شرکت در وبلاگ خود اشاره کرده که در حال پیشبرد راهنمایی های خود برای "تشویق " کارمندان به دورکاری است.

توییتر در این پست می افزاید: "ما درک می کنیم که این یک گام بی سابقه است ، اما شرایط فعلی نیز بی سابقه است." هفته گذشته ، بسیاری از شرکتهای بزرگ فناوری ، اقدامات گسترده ای را برای دور کردن کارمندان خودد از محل کارشان انجام دادند چرا که ویروس کرونا همچنان به سرعت در ایالات متحده و سراسر جهان گسترش می یابد.

شرکت گوگل نیز به همه کارمندان اروپا ، خاورمیانه و آفریقا توصیه کرده است که به خاطر شیوع بیماری کرونا بهتر است از خانه کار کنند. این توصیه یک هفته پس از آن كه به کارمندان در ایالت های واشنگتن و كالیفرنیا چنین توصیه ای دریافت کردند، منتشر شد.

آمازون نیز به کارمندان خود توصیه کرده است که در نیویورک سیتی و نیوجرسی کار خود را از خانه انجام دهند، همچنین از پرسنل خود در منطقه سیاتل و ایتالیا درخواست کرده دورکاری کنند. فیس بوک و مایکروسافت نیز توصیه هایی مشابه مطرح کرده اند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها