اتفاق هولناک: دوپینگ دسته جمعی یک تیم لیگ برتری

دوپینگ، پدیده ای شوم در ورزش است، اما اتفاق هولناک تر گستردگی آن در یک تیم و علنی شدنش در اردوها و همه گیر شدن آن است.

 اتفاق هولناک: دوپینگ دسته جمعی یک تیم لیگ برتری

به گزارش خبر فوری ؛ دوپینگ، پدیده ای شوم در ورزش است، اما اتفاق هولناک تر گستردگی آن در یک تیم و علنی شدنش در اردوها و همه گیر شدن آن است. اتفاقی که می گویند فصل گذشته در یک تیم لیگ یکی موفق رخ داده و دامنه اش گسترده و عجیب بوده.

▫️امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی از دوپینگ دسته جمعی یک تیم لیگ برتری خبر داده بود، به داده‌های این خبر اگر بخواهیم چیزی اضافه کنیم، باید نوشت که این تیم تازه به لیگ برتر راه یافته و شاید وحشت از دوپینگ در بازی های لیگ برتر به دلیل نظارت بیشتر، شکست‌های پی در پی را برای این تیم رقم زده است. واکنش کمیته ضد دوپینگ چیست؟ شاید آنها تحقیقات خود را از بازیکنان فصل گذشته تیم صعود کرده آغاز کرده‌اند، بازیکنانی که در تمام فصل با اصرار مربی برای دوپینگ مواجه بودند.

▫️مربیانی که دوپینگ را اینچنین در تیم شان گسترده می‌کنند و اغلب بازیکنان خود را با دوپینگ به میدان می‌فرستند، شاید خیلی زود با محرومیت سنگین و چند ساله مواجه شوند. تعداد بازیکنانی که از این جریان گفته‌اند انگار هر روز در حال افزایش است و اینکه یک مربی جوان وارد چنین ماجرایی شده تاسف برانگیز است. این پرونده در کمیته ضد دوپینگ بررسی می شود و هشدار رسانه‌ها پرونده فصل گذشته آن تیم را باز کرده است./ایران ورزشی

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها