درگیری در شهرستان طارم، قربانی گرفت

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اختلاف و درگیری بر سر مساله زمین باغ در شهرستان طارم، یک کشته برجای گذاشت.

درگیری در شهرستان طارم، قربانی گرفت

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه در اطراف روستای جزلان‌دشت این شهرستان اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: این جوان طارمی "الف. م" که ۳۸ ساله، متاهل و دارای ۲ فرزند است بر اثر اصابت فشنگ ساچمه ای سلاح شکاری به ناحیه ران به شدت مصدوم و پس از مداوای اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد که متاسفانه، تلاش پزشکان معالج نتیجه نداد و شب گذشته به کام مرگ فرو رفت.

رحمتی با بیان اینکه این اختلاف، قبل از تیراندازی به ضرب و جرح نیز منجر شده بود، افزود: قاتل که ۵۲ ساله است پس از ارتکاب جنابت از محل متواری شده که پلیس در پی دستگیری این متهم فراری است.

وی با بیان اینکه قاتل مورد شناسایی کامل قرار گرفته و دارای سوابق متعدد است، اظهار داشت: کسانیکه از محل اختفای این متهم خبر دارند با پلیس در میان بگذارند تا نسبت به دستگیری متهم اقدام شود.

بامداد پنجشنبه یکم اسفند ماه نیز یک جوان زنجانی به دست دوست خود و با ضربات وارده با چاقو به قتل رسید و قاتل نیز در کمتر از ۲۰ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ فقره قتل در این استان اتفاق افتاده است که تمام قاتلان به غیر از قتل اخیر از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر و پس از اعتراف به جنایت، تحویل قانون شده اند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها