سرقت به خاطر ازدواج با پسر عمو

شاگرد مغازه نقره فروشی که دختر عمویش را وادار به سرقت از مغازه کرده بود با تلاش پلیس دستگیر شد.

سرقت به خاطر ازدواج با پسر عمو

رسیدگی به این پرونده از ششم اسفند سال‌جاری با شکایت صاحب یک نقره فروشی در محدوده بازار توسط کلانتری 113 و ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی آغاز شد.

شاکی در اظهاراتش مدعی شد: در بازار تهران مغازه نقره فروشی دارم، ساعت 9 صبح 5 اسفندماه پس از باز کردن مغازه متوجه بهم ریختگی داخل مغازه و سرقت 10 کیلو زیورآلات نقره به ارزش 200 میلیون تومان شدم.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: کارآگاهان پس از اظهارات شاکی برای بازبینی و بررسی محل وقوع جرم راهی بازار تهران شدند که با بررسی فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته متوجه شدند سرقت توسط یک خانم انجام شده که با پوشاندن صورت خود و با استفاده از ریموت کنترل در مغازه را باز کرده و پس از سرقت متواری شده است.

کارآگاهان در گام نخست فرضیه سرقت از سوی یک آشنا را مطرح کردند.

با همین فرضیه بازجویی از فروشندگان و همکاران مغازه شاکی آغاز شد و در نهایت مأموران به وحید 30 ساله که یک سالی است در این مغازه کار می‌کند مظنون شدند.

وحید پس از حضور در پلیس آگاهی تلاش کرد تا با حرف‌های ضد و نقیض مسیر پیگیری پرونده را منحرف کند اما وقتی در مقابل مستندات مأموران قرار گرفت در نهایت به جرم خود با همکاری دخترعمویش اعتراف کرد.

وحید به مأموران گفت: به علت مشکلات مالی نقشه سرقت را کشیدم و در فرصتی مناسب از روی ریموت مغازه نسخه‌ای کپی کردم و آن را به دخترعمویم دادم و او هم سرقت را انجام داد و در حال حاضر هم همه اموال مسروقه در اختیار او است.

پس‌ از اظهارات وحید، دخترعموی او دستگیر و در بازرسی از منزلش اموال مسروقه کشف شد.

پس‌ از انتقال متهم به پایگاه هفتم وی ضمن اعتراف به سرقت علت همدستی خود را با وحید ازدواج‌شان عنوان کرد و گفت: به خاطر عشقی که به او داشتم تن به این سرقت دادم.

با توجه به اعتراف صریح هر 2 متهم، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها