نان گران نمی شود

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با اعلام اینکه نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد، از قیمت انواع نان ساده و کنجدی خبر داد.

نان گران نمی شود

بیژن نوروزی مقدم با بیان اینکه نرخ نان تا اوایل سال آینده افزایش نخواهد یافت، اظهار کرد: با آرد یارانه ‌ای، قیمت نان لواش و تافتون گردون ۳۰۰ تومان، تافتون تنوری ۵۵۰ تومان، بربری ۱۰۰۰تومان، سنگک ۱۲۰۰تومان است. همچنین با آرد نیمه یارانه ای نیز قیمت لواش و تافتون گردون ۴۵۰ تومان، تافتون تنوری ۸۵۰ تومان، بربری ۱۵۰۰تومان، سنگک نیز ۱۸۰۰ تومان است. البته این نرخ نانهای ساده است ولی اگر کنجد به آنها اضافه شود به ازای هر رو کنجد ۵۰۰ تومان به قیمت نان اضافه می­ شود.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تقاضا برای خرید نان کمتر نشده است اما میزان مراجعه به نانوایی‌ها کمتر شده، گفت: مردم سعی دارند یک یا دوبار در هفته برای خرید نان مراجعه کنند و تعداد بیشتری بخرند که نیاز به مراجعه بیشتر نباشد واین اقدام کاملا درست است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در پاسخ به اینکه آیا این امکان وجود دارد در این شرایط مردم بتوانند نان را به صورتی اینترنتی بخرند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری و ایستادن در صف نباشد، گفت:در این شرایط خرید اینترنتی نان جوابگو نیست، زیرا نان باید توسط نانوا تهیه، بسته بندی شود و سپس تحویل پیک داده شود و در نهایت به دست مشتری برسد. همین امر باعث می شود از تولید تا تحویل افراد زیادی با نان تماس پیدا کنند، در حالی که اگر مشتریان خودشان رعایت کنند و با دستکش و ماسک در صف بایستند و مراجعه کنند مشکلی پیش نخواهد آمد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • م.س
    0

    اقاجون خودتی رو نیست که با آب ..... شستند مگه چند بار قراره گران بشه . بی سر و صدا که گران کردید خجالت هم خوب چیزیه تا کی این مردم نجیب و شریف باید تاوان سوء مدیریتهای این دولت ناکارآمد رو بده.

    نظرات شما -
    • علی ایزدی
      0

      بابا چقدر گرونی اخه پدر مردمو دراوردین ما قشر کارگرم از همه قشرها ضعیفتریم ما باید نون رو با همون قیمتی که گردن کلفتا میخرن باید بخریم؟!!! قید خونه خریدن رو که زدیم اجاره بها هم رفته بالا ,ما مشکلمون فقط نون نیست مسکن خوراک پوشاک دارو ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها