اعتراف سارق سابقه‌دار در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 34 فقره سرقت منزل و قطعات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبرداد.

اعتراف سارق سابقه‌دار در سنندج

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان درتشريح اين خبرگفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در شهر سنندج، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته، سارق سابقه دار و حرفه ای قطعات خودرو را حین سرقت در یکی از محلات سنندج شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده، توسط ماموران پلیس آگاهی به 34 فقره سرقت منزل، جیب بری و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار آزادی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه زیادی کشف و با تلاش ماموران از تمامی صحنه های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و یک مالخر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: با جدی گرفتن هشدار های پلیسی منازل و وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها