356 هزار ماسک و دستکش احتکاری در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 356 هزار ماسک و دستکش احتکاری در این استان خبر داد.

356 هزار ماسک و دستکش احتکاری در گلستان

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از امنیت و آرامش مردم بوده و بارها در صحنه های مختلف آمادگی خود را به این منظور ثابت کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: طی روزهای گذشته با گسترش ویروس ناخوانده کرونا در سطح کشور، پلیس طرح های هدفمندی را برای دفاع از سلامت و آسایش شهروندان اجرا کرده و با تمام توان برای پیشگیری از شیوع این ویروس وارد میدان شده است.

سردار قاسمی با بیان اینکه در چنین شرایطی عده ای سودجو و منفعت طلب با احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه، شرایط را برای مردم سخت تر می کنند، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت مردم خط قرمز نیروی انتظامی بوده لذا پلیس برابر قانون و قاطعانه با اینگونه افراد برخورد می کند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در همین راستا ماموران انتظامی گلستان موفق شدند طی 48 ساعت گذشته 356 هزار و 184 عدد ماسک و دستکش احتکار شده در سطح استان را کشف و پس از صورتجلسه به مراجع ذیصلاح تحویل دهند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کشف بیش از 13 هزار و 730 لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکاری، تصریح کرد: طی این عملیات ها 16 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی جرمی بسیار سنگین و غیر اخلاقی است، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها