جلسه هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با ۵ عضو!/ یک نفر دیگر هم رفت

هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در حالی برای تشکیل جلسه دور هم جمع شدند که فقط ۵ نفر از اعضای آن حضور یافتند.

جلسه هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با ۵ عضو!/ یک نفر دیگر هم رفت

هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در چهار سال گذشته به دلایل مختلف کمتر و کمتر شده است و امروز که جلسه این فدراسیون تشکیل شد، تنها پنج نفر از اعضای آن حضور داشتند و چهار نفر دیگر غایب بودند.

در این جلسه به جز ابراهیم شکوری که سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و در جلسات حق رای ندارد، حیدر بهاروند، سرپرست ریاست و نایب رئیس دوم، لیلا صوفی‌زاده نایب رییس بانوان، کاظم طالقانی، فریدون اصفهانیان و محمود اسلامیان حضور داشتند و درباره مسائلی مانند تیم ملی فوتبال، انتخابات و ایرادهای فیفا به اساس‌نامه صحبت و تصمیم گیری کردند.

در میان غایبان نیز نام محمود شیعی و هدایت ممبینی دیده می‌شد که بعد از پایان جلسه، اسلامیان از استعفای شیعی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون خبر داد.

شیعی به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه حضور داشت و با کناره‌گیری از مدیرعاملی پیکان، نمی‌توانست در دور بعد انتخابات شرکت کند.

هدایت ممبینی نیز به علت حضور در اهواز نتوانست در این جلسه حاضر شود. پیش از این نیز علی کفاشیان و مهدی تاج به دلایل مختلف از حضور در فدراسیون فوتبال منع شدند.

کنار رفتن مدیران از هیأت رییسه فدراسیون فوتبال یکی از دلایلی مهمی است که اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات را بالاتر می‌برد اما فیفا به علت ایرادهای اساس‌نامه جلوی برگزاری انتخابات را گرفته است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها