معرفی «چهره مردمی ۹۸» به تاخیر افتاد/ زمان ویژه‌ برنامه تحویل سال با اجرای علی ضیاء

سیدعلی ضیا اعلام کرد روند انتخاب چهره مردمی سال ۹۸ برای حفظ سلامت مردم به اوایل سال آینده موکول شده اما ویژه برنامه تحویل سال «فرمول یک» از ۲۴ اسفند روی آنتن خواهد رفت.

معرفی «چهره مردمی ۹۸» به تاخیر افتاد/ زمان ویژه‌ برنامه تحویل سال با اجرای علی ضیاء

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی این برنامه، سیدعلی ضیا تهیه کننده و مجری «فرمول یک» درباره وضعیت طرح انتخاب چهره مردمی پس از شیوع کرونا در کشور اعلام کرد: شورای سیاست گذاری چهره مردمی سال و مدیر شبکه یک به جهت شیوع کرونا و مشکلاتی که در کشور پیش آمده تصمیم گرفتند معرفی قهرمانان و چهره‌های مردمی را به سال آینده موکول کنند. تاریخ این موضوع نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که بسیاری از این چهره‌ها باید از شهرستان‌های مختلف به تهران می‌آمدند یا ما به شهرستان‌ها می‌رفتیم تا مستند زندگی این عزیزان ساخته شود، حساسیت‌های موجود عملاً چنین اجازه‌ای به ما نمی‌داد. این روزها تاکید وزارت بهداشت بر سفر نکردن است و ما هم تابع این رویکرد هستیم.

مجری باسابقه تلویزیون یادآور شد: به هر حال برای حفظ سلامت مردم چهره مردمی سال ۹۸ را در ابتدای سال ۹۹ برگزار خواهیم کرد. اینگونه مردم می‌توانند راحت تر با این قهرمانان ارتباط بگیرند. اما اگر این تاخیر رخ نمی‌داد به جهت مشکلاتی که بابت کرونا وجود دارد پوشش خبری چهره مردمی ممکن بود با پوشش حداکثری خود برگزار نشود و از آنجایی که می‌خواستیم از همه ظرفیت‌ها برای مردم استفاده کنیم به این تاخیر رضایت دادیم.

ضیا در پایان اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا یک فروردین ویژه برنامه «فرمول یک» برای تحویل سال را با رویکرد امیدبخشی و شادی برای مردم ایران خواهیم داشت. ان شاءالله در سال آینده نیز پرتوان در کنار مردممان قرار بگیریم تا چهره مردمی سال را معرفی کنیم.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها