کلایی: فعالیت‌های مربوط به استقبال از بهار تعطیل نمی‌شود

شهردار مشهد گفت: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گلکاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

کلایی: فعالیت‌های مربوط به استقبال از بهار تعطیل نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گلکاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه رفت و روب و جمع آوری پسماند در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: در جمع‌آوری و دفع پسماندها به ویژه دفع زباله‌های بیمارستانی باید توجه بسیار جدی لحاظ شود و خطوط تفکیک زباله همچنان تا اعلام وضعیت سفید فعال نشوند.

وی گفت: تاکید می‌کنم که باید تامین ماسک و وسایل ضروری پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای کارگران خدمات شهری و پاکبانان و سایر افرادی که در صف مقدم فعالیت‌های شهری قرار دارند، مورد توجه قرار گیرد.

کلایی ادامه داد: در مجموع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر تغییر الگوهای رفتاری، بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های الکترونیکی برای پاسخگویی به شهروندان، افزایش هم افزایی درون سازمانی، تقسیم کار در ستاد تدبیر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان و به دنبال آن تیم مدیریت شهری و اطلاع رسانی متمرکز به شهروندان تاکید داریم.

شهردار مشهد بیان کرد: در این میان بازرسی شهرداری مشهد نیز باید برای رصد اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال شود.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها