کشف ۸ خودرو سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۸ خودروی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

کشف ۸ خودرو سرقتی در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از کشف ۸ خودروی مسروقه، ۱۱ فقره وسایل داخل خودرو و دستگیری ۶ سارق از اول اسفند ماه تاکنون، توسطپلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: پلیس آگاهی شهرستان با همکاری کوپ تابعه، در سایه انجام اقدامات فنی و پلیسی، کسب خبر و تعامل ویژه با پلیس آگاهی استان و همچنین تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان جمعی، موفق به کشف ۸ دستگاه انواع خودرو مسروقه، ۱۱ فقره وسایل داخل خودرو و دستگیری ۶ سارق خودرو و وسایل داخل آن، از اوایل اسفند تاکنون شد.

سرهنگ یاری با اشاره به نحوه کشف تعدادی از این خودرو‌ها و دستگیری سارقان، گفت: در نتیجه اجرای طرح مهار در برخی نقاط از پیش تعیین شده حوزه عملکردی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

او بیان کرد: در خلال اجرای ایست و بازرسی مقطعی، تعدادی از خودرو‌های اعلامی مشاهده و با شگرد‌های خاص پلیسی توقیف و رانندگان نیز دستگیر و دربازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به نوع خودرو‌های مکشوفه گفت: این خودرو‌ها شامل، پراید، نیسان، پژو ۴۰۵ و زانتیا است که دارای سابقه سرقت از شهر‌های همجوار و شهرستان اسدآباد است.

سرهنگ یاری از کشف ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو در این مدت خبر داد و گفت: دراین رابطه ۶ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها