پورعلی‌گنجی در قطر قرنطینه شد

سفر کوتاه به ایران در اواخر بهمن ماه برای مدافع العربی دردسرساز شد تا مسئولان کشور قطر قرنطینه چند روزه برای او در نظر بگیرند.

پورعلی‌گنجی در قطر قرنطینه شد

الوطن روزنامه مطرح شهر دوحه مدعی شد مدافع ملی پوش ایرانی باشگاه العربی در بازگشت به این کشور تست کرونا انجام داده است. قطر از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می شود که هنوز به صورت جدی با بحران کروناویروس روبرو نشده و در این راه تدابیر سختگیرانه ای در فرودگاه و ورودی خود به کشور اندیشیده است.

در شرایطی که این روزها خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با کروناویروس به گوش می رسد روزنامه الوطن امروز در گزارشی پرده از اقدامات مدیران باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان در راستای سفر ستاره های خود به دوحه برداشت و مدعی شد در اولین گام باشگاه العربی از ملی پوش ایرانی خود تست کرونا انجام داده است.

به نوشته روزنامه الوطن، مرتضی پورعلی‌گنجی که به تازگی از ایران به قطر بازگشته بود طبق قوانین مهاجرتی این کشور به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا تحت آزمایش‌های ویژه پزشکی قرار گرفت که براساس نتایج به دست آمده از آزمایش کرونا این بازیکن، پورعلی گنجی مشکلی از بابت بیماری نداشت.

آن طور که شنیده می شود پورعلی گنجی اواخر بهمن ماه سفری کوتاه به ایران داشت که در بازگشت به دوحه بدون مشکل چند روزی در تمرینات و اردوی العربی حضور داشت تا این که با رسانه ای شدن موضوع شیوع کروناویروس در ایران مقامات قطری با پی بردن به سفر این بازیکن از او درخواست حضور در تست کرونا در کلینیک آسپایر را انجام و سپس قرنطینه ای چهار روزه برای او در منزل شخصی در دوحه تجویز کردند تا جواب تست های کرونا مشخص گردد.

به همین خاطر پورعلی گنجی از حضور در تمرینات العربی منع و خانه نشین شد تا کادر پزشکی العربی به شدت پیگیر تست های این بازیکن شود چون این نگرانی وجود داشت با مثبت اعلام شدن تست کرونا مرتضی تمام تیم العربی با بحران کروناویروس روبرو شود که سرانجام دیروز پاسخ تست منفی بود تا خیال سران العربی و مقامات قطری آسوده شود.

با این تفاسیر به احتمال فراوان پورعلی گنجی بعد از غیبت غیرمنتظره در چند روز گذشته بار دیگر از امروز به تمرینات بازگشته وکنار سایر بازیکنان العربی خود را برای ادامه لیگ ستارگان آماده خواهد کرد، تصمیمی که نویسنده گزارش در الوطن نیز به آن اشاره و مدعی شد هالگریمسون ایسلندی می تواند با خیال آسوده از ستاره ایرانی خود در بازی آتی بهره ببرد.

منبع: ورزش سه

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها