۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به کشف قاچاق کالا از ابتدای امسال تاکنون گفت: در این مدت با تلاش مرزبانان و دریابانان ۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل و آبهای استان بوشهر کشف شده است.

۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران در دیلم مقابله قاطع با قاچاقچیان را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی تمام مناطق استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن است.

وی مبارزه با قاچاق را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه سازی رونق تولید دانست و بیان کرد: قاچاق کالا در ابعاد گوناگون اقتصادی، بهداشتی و اشتغال‌زایی به جامعه ضرر وارد می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه سواحل مرزی این استان توسط دریابانی نگهداری و نگهبانی می‌شود خاطرنشان کرد: مرزداران با تلاش شبانه‌روزی و با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار ساحلی را رصد می‌کنند و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

وی از کشف کالای قاچاق در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: در توقیف شناور باری در آبهای دیلم، مقادیری فن کامپیوتر، موتور خودرو گیربکس موتور کشف و ضبط شد.

سردار رضایی‌نژاد ارزش محموله کشف شده را 48 میلیارد و 750 میلیون ریال دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش مرزبانان و دریابانان 400 میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل و آبهای استان بوشهر کشف شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها