پیام مایکروسافت به کارمندان:

حقوق شما در شرایط شیوع کرونا کم نمی‌شود، حتی اگر سر کار نباشید

شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های سیلیکون ولی به کارمندان خود امید داده است که حتی در شرایطی که به علت شیوع کرونا سر کار حاضر نشوند می توانند روی حقوق خود حساب کنند.

حقوق شما در شرایط شیوع کرونا کم نمی‌شود، حتی اگر سر کار نباشید

شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های سیلیکون ولی به کارمندان خود امید داده است که حتی در شرایطی که به علت شیوع کرونا سر کار حاضر نشوند می توانند روی حقوق خود حساب کنند. این موضوع به ویژه برای کارمندانی که از این شرکت حقوق ساعتی دریافت می کردند بسیار مهم است.

مایکروسافت طی روزهای گذشته شعب خود در سیاتل و کالیفرنیا را تعطیل کرده است، اما مایکروسافت می گوید که همچنان به فروشندگانی که به شکل ساعتی در منطقه سیاتل و شمال کالیفرنیا در حین شیوع کرونا کار می کرده اند یا اکنون با شیفت های کوتاه سر کار می آیند حقوق کامل پرداخت خواهد کرد. حتی اگر این افراد قادر به حضور در محل کار نباشند، حقوقشان محفوظ است.

این شرکت پیش از این از کارمندان منطقه سیاتل و منطقه خلیج سان فرانسیسکو خواسته بود تا 25 مارس از خانه کار کنند.کینگ کانتری ، مرکز مقر مایکروسافت در کانون شیوع کرونا است و در نتیجه کار در این منطه بسیار خطرناک ارزیابی شده است. این شهرستان دارای 51 مورد تشخیص داده شده COVID-19 ، بیماری ناشی از کروناویروس و 10 مورد مرگ ناشی از کرونا است.

به طور کلی ، کارمندان خدمات ساعتی ممکن است شامل کارمندان نگهبان ، کارمندان آشپزخانه یا رانندگان مجموعه مایکروسافت باشند. مایکروسافت از مدت ها پیش برای این مشاغل، کارمندان موقت و ساعتی را از مردم محلی استخدام می کند. اما اکنون با این اطلاعیه خود نشان داد که افزون بر اهمیتی که برای نیروهای متخصص خود قائل است، به کارمندان ساعتی نیز اهمیت می دهد.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دزدشناس
    0

    شرکت گیتس یکی از ۳ شرکت تولید کننده کروناست ،، دنیا سراپا کثافته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها