واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی مجری شبکه فارسی‌زبان

انتشار چت‌های خصوصی اینستاگرام مجری شبکه فارسی‌زبان از ساعتی پیش به بحث داغ فضای مجازی تبدیل شده و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی مجری شبکه فارسی‌زبان

عصر امروز صفحه اینستاگرام مجری شبکه فارسی‌زبان من و تو و انتشار چت‌های خصوصی او با صفحاتی منتسب به بعضی از بازیگران واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر نیز در واکنش به این اتفاق با انتشار یک توییت نوشت: «از هر ابزاری برای حمله و تخریب هنرمندان استفاده نکنیم. یکی مثل سالومه طبیعیه که با چهره‌های سرشناس سینما چت کنه. با انتشار یک قسمت از چت‌ها هم هیچی ثابت نمیشه. یادتونه یه دوره افتاده بودیم به جون جامعه پزشکی؟ کرونا اومد قدرشونو فهمیدیم. سلبریتی‌ها سرمایه اجتماعی هستند.»

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی مجری شبکه فارسی‌زبان

سایر واکنش ها را اینجا بخوانید.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    امثال تو در رأس سینما هستند که وضعیت سلبریدیهامون اینجوریه.

  • کامبیز
    0

    سلام هم وطن. پس بنا به گفته داروغه زاده که ارتباط بین این وطن فروشان طبیعیه، از فردا باید بگین ارتباط قاتلان سردار سلیمانی با دیپلمات های ایرانی هم، چون سیاسی هستن طبیعیه. ابراهیم خان مغالطه نکن، غیرت داشته باش؟!؟ اگر یکی از هم کیشی خودت به پدرت حتاکی کنه، بازهم رابطت باهش طبیعیه؟!؟!؟ دین ندارید، آزاد مرد باشید.

  • 1
    0

    خاک واقعا خاک که ماله کشی هم بلد نیستی- حرف زیاده ولی از بس پست و حقیر هستی در خود نمی بینم شرح بدهم

  • بانو
    0

    جواب تو پاچخوار را اقای یامین پور گفته الحق که کامل میشناسدتون. ننگ برهمتون

  • زیبا
    0

    سلبریدیها خیلی وقته از چشم مردم افتادن. حالا هم که مشخص شد غیر از فضولی تو همه زمینه ها خاءن و وطن فروش هم هستن. همین ها باعث و بانی گستاخی بعضی کشورها مثل عربستان و اسرائیل به ایران و نظام و حتی شهادت سردار سلیمانی عزیز هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها