حقوق پرستارهای شرکتی افزایش نیافته است

یکی از مخاطبان خبر فوری خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق پرستارهای شرکتی شده است.

حقوق پرستارهای شرکتی افزایش نیافته است

من یک پرستار شرکتی با بالای ده سال سابقه کار هستم،پرستار شرکتی مثل من تو این کشور خیلی زیادند،چند روزه که افزایش حقوق ۵۰ درصدی برای پرستاران رسمی و پیمانی و قراردادی زده شده،ولی متاسفانه ما پرستاران شرکتی انگار پرستارنیستیم،ولی خدا شاهده دقیقا از نظر کاری هیچ فرقی با بقیه پرستاران نداریم.تازه بیشتر کار می‌کنیم با اضافه کاریهای اجباری،ولی متاسفانه افزایش حقوق به ما تعلق نمیگیرد.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • فاطمه
    0

    تورا به خدا یکی به داد ما پرستارهای شرکتی برسه داریم له میشیم چرا اینقد تبعیض مگه ما با رسمی ها چه فرقی داریم که اونا باید پنجاه درصد افزایش حقوق داشته باشند اما ما هیچ خبری برامون نباشه مگه ما فرقمون چیه؟ چرا اینقدر تبعیض حضرت آقا گفتند جامعه پرستاری نگفتند فقط رسمی ها گفتند همه... خواهشا مسئولین هم که بودجه تصویب می‌کنند هم شامل همه پرستارها بشه نه اینکه شرکتی ها له بشوند به خدا ما هم هزارتا گرفتاری داریم تو این مملکت داریم خدمت میکنیم.

  • حسن
    0

    بهترین گزینه این است که تا اساسنامه ضابطه مند در کشور تعریف شود تا به استثمار این شرکت های رابطه ای پایان داده شود طرف در تهران است از تعدادی یقه کنده زحمکش در صد ملیونی به جیب می زنند و نمونه اش صرفا در امور درمان نبست در خیلی ساختار اداری کشور است . اعتراض کند از کار بر کنار می شود و پبش خانواده شرمنده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها