فتاح هم ⁧کرونا ⁩گرفت!

دیروز خبر ابتلای سید پرویز ⁧فتاح⁩ رییس ⁧بنیادمستضعفان⁩ به ⁧کروناویروس⁩ به ‌دستم رسید؛ امروز از چند منبع موثق صحت و سقم این خبر را جویا شدم که تایید و‌ تصدیق کردند.

فتاح هم ⁧کرونا ⁩گرفت!

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ممد
    0

    الله اکبر!

  • ناشناس
    0

    امیدوارم این انسان شریف و خدمتگذار هرچه سریعتر بهبود یابد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر بدانی که که به خاطر رابطه بازی فتاح در انتخاب مدیران نالایق و نا کارآمد (که آنها هم خودشان نیرو هایشان را با رابطه وخدا فروشی و دنیا خریدن انتخاب می کردند ومتاسفانه توسط همین فتاح هم ارتقا یافتند) چه بلایی بر سر ناموس مددجویان امداد آمد و چه افراد بی نیازی تحت حمایت قرار گرفتند و چه خدمات فراوانی که به افراد بی نیاز رابطه دار داده شد وچه افراد مستحقی پشت در های امداد ماندند ویا مجبور شدند برای سیر کردن شکم فرزندانشان تن به هر خفتی بدهند تا تحت پوشش بیایند(آن هم به خاطر وجود سیستم رابطه بازی در امداد که قبل از فتاح خیلی کم مرسوم بود) این حرف را نمی زدید. و اگر می دانستید که امداد امام(ره) با وجود این مرد که از اعتمادمقام معظم رهبری به نفع خودش استفاده کرد وفقط دوستانش را زیاد کرد وهرگز نفهمید که چه دارد می کند وبه هیچ وجه نه حرف کارمندان امداد را می شنید ونه به واقعیت ها توجه می کرد ، هیچ وقت این حرف را نمی زدید . باز هم الحمدالله که مقام معظم رهبری با بصیرت وآگاهی از موضوع جلوی ای رفتار وآسیب جبران ناپذیر را گرفتند وگرنه خدا میداند که چقدر دیگر به امداد ضربه میزد. هر چند لطمه ای که به حیثیت امداد خورده است به نظر قابل جبران نیست .کاشکی یک مقام بی طرف به صورت صادقانه وضعیت امداد را بررسی کند واز کارمندان صادق (نه افرادی که با رابطه سر کارآمده اند)یک نظر سنجی کند وببیند که این صحبت ها چقدر درست است. باز هم اگر خواستید تا به مصادیق آن اشاره کنم . به عنوان مثال شما ببینید که مدیری که با رابطه سر کار آمده است ودر هفته دو روز کاری را در محل کارش به سر نمی برد وآن دو روز هم به مهمان داری می پردازد ، چگونه می تواند یک مجمو عه بزرگ امداد یک استان را کنترل کند ، حال در نظر بگیرید که این مدیر به خاطر لیاقتش(منظور رابطه های گردن کلفففففتش) ارتقا یابد و سکان کار یک کشور را در دست بگرید . حال به نظر شما چه می شود. این از لطایف الحیل آقای فتاح است . کاشکی اداره ای وضعیت قبل و بعد آمدن فتاح را بررسی می کرد وامداد را از این وضعیت کنونی نجات می داد واز دست افراد بی کفایت نجات میداد.

  • دلباز یاسوج
    0

    چــــــــــوب خدا

  • دوستی
    0

    الحمدالله .امیدوارم که خداوند منان مجازات مقداری از بلا هایی که بر سر مدد جویان کمیته امداد به خاطر بی کفایتی و رابطه بازی او و به کار گیری مدیران رابطه باز و نا کارامد که متاسفانه ارتقا هم پیدا کردند را بر سرش جاری کند .چوب خداوند صدا ندارد.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      دوست عزیز این حرف را نزن آقای فتاح مرد با شریف و زحمت کش است . خدا شاهده ۱۵ ساله در بنیاد مستضعفان بعنوان نیروی شرکتی کار میکنم . ایشون اولین مدیری است که بین مدیر و کارمند و نیروی شرکتی فرقی نمیزاره من و خانواده ام و ۱۵۰۰ نیروی شرکتی بهمراه زن و بچشون دعاگو و مدیون ایشون هستیم .

  • لیا
    0

    ایشان فرد لایق و دلسوزی می باشند

  • یا علی
    0

    نه که کارگران بدبخت ساختمونی زیر رد پای کرونا و بیکاری له نشده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها