نامه سرگشاده برای به تعویق انداختن اکران جیمز باند!

گروهی از هواداران فیلم جدید جیمز باند در نامه‌ای سرگشاده از کمپانی‌های یونیورسال، ام‌جی‌ام و ائون خواستار به تعویق انداختن اکران این فیلم بخاطر بحران کرونا شدند.

نامه سرگشاده برای به تعویق انداختن اکران جیمز باند!

به گزارش خبر فوری به نقل از هالیوود ریپورتر، همزمان با اولین روز فروش بلیت فیلم سینمایی «وقت مردن نیست» نویسندگان نامه سرگشاده خواستار به تعویق افتادن اکران این فیلم به دلیل ویروس کرونا شدند.

«وقت مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند 007 است. دنیل کرِیگ نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده است و مخاطبان و دوست‌داران این مجموعه مشتاق دیدن جدیدترین فیلم جیمز باند هستند. با این وجود نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا معادلات را به هم زده است.

این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» برای اکران در اول ماه آوریل و پس از اکران اولیه در سی و یکم ماه مارس(بیستم فروردین99) در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است. لیکن با تاثیرات انتشار ویروس کرونا در سطح جهان گروهی از هواداران این فیلم که سه مرتبه به تعویق افتادن این فیلم را تجربه کرده‌اند حالا از کمپانی‌های ائون به عنوان تولید کننده و یونیورسال و ام‌جی‌ام به عنوان اکران کننده خواستار به تعویق افتادن اکران آن و موکول کردن آن به فصل تابستان شده‌اند.

نویسندگان این نامه سرگشاده در وب‌سایت ام‌آی6 که بزرگ‌ترین فن پِیج مجموعه جیمز باند محسوب می‌شود خواستار لغو اکران این فیلم در زمان مقرر شده‌اند و نیز خواستار لغو تور اکران آن در چین، کره جنوبی و ژاپن شده‌اند.

زمانی برای مردن نیست یک فیلم انگلیسی-آمریکایی رو به اکران در ژانر جاسوسی اکشن به کارگردانی کری فوکوناگا است که در 8 آوریل 2020 منتشر خواهد شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فوکوناگا با همراهی فیبی والر-بریج و اسکات زد. برنس بر اساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ به رشته تحریر درآمده است. زمانی برای مردن نیست، بیست‌وپنجمین عنوان از مجموعه فیلم جیمز باند است و دنیل کریگ برای بار پنجم در نقش این مأمور ویژه ام‌آی6 ظاهر شده‌است. رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند. داستان فیلم دربارهٔ مأمور 007، یعنی جیمز باند است که درگیر پرونده پیچیده ربوده شدن یک دانشمند می‌شود. زمانی برای مردن نیست نخستین فیلم مجموعه جیمز باند است که یونیورسال استودیوز پخش جهانی آن را برعهده دارد. پیش‌تر، این وظیفه برعهده شرکت کلمبیا پیکچرز بود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها