جاعل برند الکل در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده احتکار شده و یک هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده تقلبی در این شهرستان خبرداد.

جاعل برند الکل در دام پلیس

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ درتشریح این خبرگفت: درپی اقدامات گسترده ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد فردی مقدار قابل توجهی مایع ضدعفونی کننده در منطقه چهارباغ این شهرستان احتکار کرده است.
وی افزود: ماموران پس از اطمینان صحت اطلاعات باهماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و منزل متهم را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن مقدار۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده کشف کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم مایع های ضدعفونی را در بطری های مخصوص با برنده های جعلی ریخته و به قصد فروش به قیمت گزاف آن ها را احتکار کرده بود.
سرهنگ فضلی علیشاه بیان داشت: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد متهم حدود یک هزار لیتر محلول آغشته به الکل نیز در بطری های مخصوص ریخته و قصد فروش به عنوان مایع ضدعفونی را دارد که انبار دپو آن ها نیز شناسایی و پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که اقدامات پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی ادامه دارد از مردم خواست تا اخبار و اطلاعاتشان در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها