نایب رئیس مجلس:

23 نماینده مجلس کرونا گرفتند

نایب رئیس مجلس اظهار داشت: تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده است چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود.

23 نماینده مجلس کرونا گرفتند

مصری، نایب رئیس مجلس اظهار داشت: تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده است چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود.

به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آن‌ها نباشد.

فعالیت مجلس به قوت خود برقرار است و ما کمیسیون تلفیق را در صحن مجلس تشکیل دادیم که البته به این کار هم ایراد گرفته شد.

ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

منبع: جام نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • 1
    0

    به نظر شما اگر نوروز با مردم شهر خودشان ملاقات نداشته باشند امکان ندارد از بیکاری مفرط بیشتر به سفر بروند و بیماری بیشتر گسترش یابد؟

  • دزدشناس
    0

    با یک عامل بقیه هم گرفتار شده اند چر افلسه می بافی ،، ارتباط نزدیک با مردم چیه!!!؟؟؟ چرا نمیگی در جلسات مالی خاص برای خانواده خود مشکل پیدا کرده اند تا کی جانماز اب می کشی تا کی مهر به پیشانی می سوزانی تا کی خون شهید تاکی نمایش خدمت؟؟؟؟؟؟!!!!

  • امید
    0

    بابا بسه دروغ گویی این مسول گرفت اون مسول گرفت که چی اینم یک تاکتیک شده برا .... الکل طبی و مواد ضد عفونی و ماسک بدین نیست والا لظفا یک خبر فرهنگی هم بگذارید اونهایی تونستن ماسک بخرن و دستکش تو خیابان نندازن یکم فرهنگ داشته باشن

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      با اینکارا باید یه جوری کسری بودجه را جبران کرد. باید حقوق ما پزشکان را بدهند.من 100 میلیون دادم رفتم پزشکی شهید بهشتی.باید 10 برابرشو در بیارم

  • علی
    0

    این خبر که دروغ است اگر هم راست باشه خدا هزاران مرتبه را شکر. تا باشه از اینها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها