پیام‌های تسلیت بین‌المللی به مناسبت درگذشت قوی‌ترین مرد معلول جهان

سر فیلیپ کریون، رئیس پیشین کمیته بین المللی پارالمپیک و بسیاری از شخصیت‌های معتبر ورزشی با صدور پیامی درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت بین‌المللی به مناسبت درگذشت قوی‌ترین مرد معلول جهان

کمیته‌های ملی پارالمپیک دنیا و دیگر چهره‌های بین المللی فعال در حوزه جنبش پارالمپیک جهان با ارسال پیام‌های جداگانه، ضایعه درگذشت سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان را تسلیت گفتند.

کمیته ملی پارالمپیک مغولستان:

دوستان عزیز، از شنیدن خبر تأسف بار فوت سیامند رحمان، قوی ترین پارالمپین جهان، عمیقا ناراحت و غمگین شدیم. از طرف NPC مغولستان، لطفا تسلیت قلبی ما را به خانواده ایشان و دوستدارانش برسانید. ما به راستی یک اسطوره را در پارالمپیک از دست دادیم، او همیشه قهرمان و مرد شماره یک پاراوزنه برداری خواهد ماند. ما را در غم خود شریک بدانید. خدایش بیامرزاد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ژاپن:

جناب آقای محمود خسروی وفا عزیز، فوت سیامند رحمان را از IPC شنیدم و به راستی متاثر شدم. او شخصیتی فوق العاده داشت و در جنبش پارالمپیک قطعا جای خالی او حس می شود. افرادی که افتخار همکاری نزدیک با او را داشته اند، مانند ما، فقدان او را از هم اکنون احساس می کنیم. در این برهه از زمان، ما را در غم خود شریک بدانید و تسلیت قلبی ما را به خانواده ایشان، دوستدارانش و همکاران برسانید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک قرقیزستان:

اعضاء گرامی خانواده پارالمپیک، اینجانب از طرف خود، NPC قرقیزستان و ورزشکارانمان، فقدان سیامد رحمان را تسلیت عرض می‌کنم. ما را در غم خود شریک بدانید. برای خانواده و دوستانش صبر جمیل خواهانیم. سیامند رحمان ورزشکاری بزرگ در عصر ما بود، مردی با چهره بشاش، اراده‌ای قوی و قدرتی بی نظیر. او به راستی سطح عظمت جنبش پارالمپیک را جا به جا کرده و ارتقاء داده بود. ما را در غم خود شریک بدانید.

تلویزیون NHK ژاپن:

دوستان عزیز، هم اکنون از طریق NHK خبر تاسف بار فوت سیامند رحمان را شنیدم. تسلیت قلبی ما را پذیرا باشید. تمام افرادی که تابستان گذشته در برنامه مستند سازی در استودیو NHK با او کار کرده بودند، از این خبر شوکه شده‌اند. ما همه فکر می‌کردیم او را دوباره در بازی‌های توکیو خواهیم دید. ما هرگز عملکرد قدرتمند او و چهره بشاش او را فراموش نخواهیم کرد. در این لحظات فقدان، همدردی ما را پذیرا باشید.

نماینده کمیته برگزاری بازی های توکیو 2020:

همکاران در NPC ایران، از طرف کمیته برگزاری تسلیت ما را در فقدان قهرمان، سیامند رحمان، پذیرا باشید. ما همگی از شنیدن خبر ناراحت کننده فوت او در اوایل صبح به راستی شوکه شدیم. او میراثی جاودانه برای جنبش پارالمپیک گذاشت و من امیدوارم بعد از این واقعه در ایران و جهان به آرامش برسیم. تاثرات قلبی ما را پذیرا باشید.

رئیس و مسئول ارشد اجرایی NPC استرالیا:

جناب آقای خسروی وفا، از طرف تمامی افراد جنبش پارالمپیک استرالیا، تسلیت قلبی و عمیق ما را در خبر فقدان تاسف بار سیامند رحمان پذیرا باشید. او به حق سفیر جنبش پارالمپیک و نماینده‌ای درخشان از ملت ایران بود. جای خالی او تا سال ها احساس خواهد شد. تسلیت عمیق ما را به دوستانش، افراد نزدیک او، NPC ایران و کاروان توکیو در کشورتان برسانید. ما را در غم خود شریک بدانید. خدایش بیامرزاد.

دکتر ایوچنی بوخاروف از کمیته بازی های پارالمپیک IPC:

دوستان عزیز من، بدینوسیله تأسف عمیق مرا در فقدان قوی ترین پارالمپین جهان، سیامند رحمان، پذیرا بوده و تسلیت مرا به خانواده و دوستانش برسانید. این به راستی خبری ناراحت کننده برای خانواده پارالمپیک بود که ورزشکاری با استعداد درخشان را در عنفوان جوانی از دست داد.

جان آموس (رئیس پیشین کمیته فنی پاراوزنه برداری IPC):

دوستان عزیز، تسلیت عمیق مرا در خبر فقدان تاسف بار سیامند رحمان پذیرا باشید. ان شاالله روحش قرین آرامش باشد. در این لحظات تاسف بار، مراتب تسلیت و همدردی مرا به خانواده اش برسانید.

ریتا ون دریل (عضو هیئت رئیسه IPC و رئیس کمیته اجرایی بنیاد آجیتوس):

دوستان عزیز در NPC ایران، به راستی شنیدن خبر فوت قهرمان پارالمپیک، سیامند رحمان، غم انگیز بود. امیدوارم در این فقدان بزرگ، شما و خانواده اش صبر جمیل داشته باشید.

سر فیلیپ کریون، رئیس پیشین کمیته بین المللی پارالمپیک:

به تازگی خبر باورنکردنی فوت سیامند رحمان را شنیدم. او قهرمانی بزرگ از کشور ایران و بزرگترین قهرمان جنبش پارالمپیک ، بزرگمردی مهربان و یک جنتلمن واقعی بود. تسلیت من را به خانواده‌اش، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران، محمود خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک ایران ابلاغ نمایید.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها