راموس پاسخ کنایه پیکه را داد

کاپیتان تیم فوتبال رئال‌مادرید پاسخ اظهارات مدافع آبی‌واناری‌ها را پس از ال‌کلاسیکو داد.

راموس پاسخ کنایه پیکه را داد

سرخیو راموس در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا در پاسخ به اظهارنظر جرارد پیکه که پس از ال‌کلاسیکوی دیشب گفته بود رئال نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و او و هم‌تیمی‌هایش به بدترین رئال‌مادریدی که تا به حال روبه‌رویش بازی کرده بودند باختند، گفت: نظر هر کسی قابل احترام است. حاضرم در تمامی ال‌کلاسیکوها همانطور که پیکه گفت نیمه اول‌ را بد بازی کنیم، اما در نهایت به پیروزی برسیم.

وی افزود: رویکرد ما در این بازی متفاوت بود. در نیمه اول ما مالکیت توپ و میدان را از دست دادیم، اما در نیمه دوم تصمیم گرفتیم برای کنترل بازی به میدان برویم. بارسلونا در نیمه دوم بانشاط نبود و در مقابل ما تصمیم گرفتیم که از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

کاپیتان رئال مادرید همچنین با اشاره به شکست این تیم مقابل تیم‌های لوانته و منچسترسیتی در هفته گذشته اظهار داشت: پس از نتایح اخیر، می‌خواستیم در این بازی به پیروزی برسیم و به صدر جدول راه پیدا کنیم و چه چیز بهتر از اینکه در برنابئو این کار را کنیم و بالاتر از تیم بزرگی همچون بارسلونا بایستیم.

راموس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این فرصت خوبی بود که بستگی به خودمان داشت که بتوانیم از آن استفاده کنیم. این سه امتیاز مهم بود، اما هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و باید صدرنشین باقی بمانیم. ما پس از به ثمر رساندن گل اول، سخت تلاش کردیم تا کار بارسا را تمام کنیم. این فصل همیشه در انجام این کار موفق نبوده‌ایم، اما این بار موفق شدیم مقابل بارسلونا این کار را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها