عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

ادغام یارانه معیشتی با یارانه ظلم در حق اقشار نیازمند است

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه ادغام یارانه معیشتی با یارانه نقدی ظلم در حق اقشار نیازمند جامعه است، گفت: تعداد زیادی از مردم نیازمند با این شیوه متضرر می‌شوند و کمک های دریافتی آن ها کاهش پیدا خواهد کرد.

ادغام یارانه معیشتی با یارانه ظلم در حق اقشار نیازمند است

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره ادغام یارانه های نقدی و معیشتی گفت: ادغام یارانه معیشتی با یارانه‌های نقدی که دولت پیش‌تر به تمام مردم پرداخت می‌کرد ایرادات فراوانی دارد. این موضوع از محورهای مهم و اساسی رد کلیات لایحه بودجه سال 99 بود.

وی ادامه داد: البته ادغام پیشنهاد دولت نبود بلکه اعضای تلفیق این موضوع را پیشنهاد و تصویب کردند و این موضوع قطعا باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه ادغام یارانه معیشتی با یارانه نقدی ظلم در حق اقشار نیازمند جامعه است، گفت: تعداد زیادی از مردم نیازمند با این شیوه متضرر می‌شوند و کمک های دریافتی آن ها کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: شاهد آن بودیم در چند سال گذشته دولت و مجلس تلاش‌های زیادی برای کاهش دهک های یارانه بگیر و پرداخت یارانه به اقشار واقعا نیازمند کردند. این موضوع در یارانه معیشتی تا حدودی دنبال شد و نسبتا موفق هم بود. البته یک سری ایرادات هم در شناسایی وجود دارد.؛ اما این دلیلی نمی‌شود برنامه‌ریزی‌های گذشته را نادیده بگیرم و یارانه بنزین را به 78 میلیون نفر بدهیم.

به گزارش فارس، کمیسیون تلفیق مجلس در یک اقدام عجیب و خلاف مصوبات مکرر مجلس به جهت حذف یارانه دهک‌های بالای جامعه، دولت را موظف به ادغام یارانه های نقدی و معیشتی (حاصل از افزایش قیمت بنزین در آبان ماه امسال) و توزیع این یارانه‌ها میان ۷۸ میلیون یارانه‌بگیر کرد.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهلول
    0

    اين دولت نتوانست حق اين مردم محق را به آنها بدهد بلكه يارانه ثروتمندان را بهشان هنوز ميدهد.تاكي بي عدالتى.عوامل پشته پرده نميگذارند .والسلام.

  • همتعلی رحیمی
    0

    من خانوار پنج نفره هستم کارگر هستم هیچ حقوقی نمی گیرم فقط یک وانت بار معدل 93دارم اونم بار نیست بار کشی بکنم نمی توانم خرج خانوادم بدم به خدا بیست میلیون تومان قرض دارم تونا به خدا به دادم برسید اگر نتوانم لقمه نان برای بچه‌هایم در بیارم فردا مجبورم برم از راه حرام اقدام کنم برای لقمه نان نزارید کمکم بکنید برای رضای خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها